Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
16.11.2016, 17:14

Slovenský Bepon sa spojil so šperkárkou Petrou Toth

A vznikla limitovaná edícia dizajnových dámskych pančúch.

Slovenský Bepon sa spojil so šperkárkou Petrou Toth

Ako došlo k spojeniu Bepon a Petra Toth približuje Stanislav Cintavý, výkonný riaditeľ spoločnosti Bepon: „Sme slovenská značka a naším strategickým cieľom je podporovať slovenských dizajnérov, návrhárov a slovenské projekty. Spolupráca s úspešnou ženou, šperkárkou ide v línii tohto cieľa. Hlavnou kompetenciou značky Bepon je „inovatívnosť“ a tento projekt prináša nielen krásu, ženskosť a emóciu, ale aj vysoké technologické spracovanie a kvalitu talianskej výroby.“

Petra Toth pre Bepon vytvorila limitovanú edíciu deviatich originálnych dámskych pančúch. V rámci dizajnu pracovala s tradičnou slovenskou výšivkou a ľudovým ornamentom, ktoré ju oslovili už pri tvorbe poslednej kolekcie šperkov Mileva. Práve tieto šperky sa stali inšpiráciou pre limitovanú edíciu pančúch.

„Projekt ide v súlade s dlhodobým nastavením značky. Zároveň emočne oslovuje cieľovú skupinu tradičnými hodnotami kultúrneho dedičstva v podobe ľudových ornamentov, čo dnes ako keby znovu objavujeme na viacerých úrovniach a pri viacerých trhových príležitostiach,“ dodáva Stanislav Cintavý.

Práve spomínaný dizajn, podľa jeho slov, podporuje diferenciáciu Beponu na slovenskom pančuchovom trhu voči zahraničným konkurentom.

Projekt bol smerom k verejnosti komunikovaný hlavne prostredníctvom Facebooku. „Petra ma svoj okruh fanyniek, ktoré očakávajú všetko nové, čo vytvorí, vnímajú to ako určitú formu zberateľstva. Samotnú kolekciu sme predstavovali na evente, blízkemu okruhu ľudí a využili sme livestream cez Facebook. Silným nosičom sú výklady kamenných predajní, kde sme využili priestor na tzv. inspiration boards (inšpiratívne nástenky), aby si zákazníčky mohli pozrieť „príbeh“ ako tento projekt a návrhy vznikali,“ približuje Stanislav Cintavý.

Limitovanú edíciu predstavila samotná Petra Toth v predajni Bepon v bratislavskom Auparku. Ako skonštatovali zástupcovia Beponu, počas predpredaja limitovanej edície vykázala predajňa za 4 hodiny 5-násobok bežnej dennej tržby a počet účteniek bol 3-krát vyšší ako v bežný deň.

Zdroj: Bepon

Zdroj: Beponň

Zdroj: Bepon

 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.