Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
17.11.2016, 15:23

Zlatý Bažant '73 má ďalšie ocenenie. V medzinárodnej konkurencii získal striebro

V reklamnej súťaži Epica Awards 2016 zabodovali so svojimi prácami až dve slovenské agentúry.

Zlatý Bažant '73 má ďalšie ocenenie. V medzinárodnej konkurencii získal striebro
Zdroj: archív Stratégií

30. ročník medzinárodnej reklamnej súťaže Epica Awards 2016 pozná svojich víťazov. Porotcami v súťaži sú šéfredaktori z viac než 40 svetových časopisov a webov, ktoré píšu o reklame. Slovensko zastupuje magazín Stratégie, partnerom a členom poroty Epica je už od roku 1996.

Zo slovenských agentúr premenili na ocenenia svoje prihlásené práce obidve agentúry - JANDL, marketing a reklama i Wiktor Leo Burnett.

Wiktor Leo Burnett prihlásil do súťaže spoty Hrdosť a Pokrok z úspešnej retro kampane Bažant ´73. Porotcovia Epica Awards 2016 ocenili sériu spotov striebrom v kategórii Film. S kampaňou agentúra zabodovala aj na Zlatom klinci. Okrem iných ocenení si odniesla aj strieborný Klinec z kategórie Film a tiež z kráľovskej kategórie Kampaň.



Kredity:
Agentúra: Wiktor Leo Burnett, Bratislava
Produkt: Zlatý Bažant 73
Zadávateľ: Heineken Slovakia
Creative director: Štefan Andrejco
Copywriter: Martin Keder
Art director: Štefan Andrejco
Strategy director: Vladimir Lefik
Produkčná spoločnosť: Leopard Production
Režisér: Jonáš Karásek

Druhou ocenenou slovenskou agentúrou je JANDL, marketing a reklama. Do medzinárodnej súťaže prihlásila sériu prác, ktoré vytvorila pre klienta ZOO Bratislava. Porota ich ocenila bronzom v kategórii Print.

Zdroj: Epica Awards
Zdroj: Epica Awards
Zdroj: Epica Awards
Kredity:
Agentúra: JANDL Bratislava
Produkt: ZOO
Zadávateľ: ZOO Bratislava
Creative director: Bernd Fliesser, Alex Strimbeanu
Copywriter: Andrei Gurau, Daniel Feranec, Karla Calheiros
Art director: Pavel Gajdos, Lucia Cermakova
Produkčná spoločnosť: Sattu Illustration, Brazil
Ilustrátor: Sattu Rodrigues

O súťaži:

Epica Awards je medzinárodná súťaž kreativity založená v roku 1987, ktorej práce hodnotí porota z celého sveta. Odborná porota sa skladá z novinárov pracujúcich v oblasti reklamy a marketingu, medzi ktorých patria aj zástupcovia zo Stratégií. Výsledky Epica Awards sa započítavajú do Agentúry roka, súťaže magazínu Stratégií.

V minulom ročníku Epica Awards získali zo Slovenska ocenenia kampane „Najčerstvejšie TESCO“ od reklamnej agentúry MADE BY VACULIK (zlato v kategórii Online) a kampaň pre klienta Samdex od agentúry Jandl (bronz v kategóriách Film a Print).

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.