osobný archív
StoryEditor

Reklama Calzedonie opäť "boduje". Sťažujú sa na jej neetickosť

21.11.2016, 13:09
Autor:
ebeb
Rada pre reklamu posudzovala ďalšie reklamy.

Etický orgán, ktorý na Slovensku sleduje morálnosť reklamy, Rada pre reklamu, posudzoval tento mesiac šesť reklám, na ktoré prišli sťažnosti. 

Na stôl Komisie sa dostala známa reklama spoločnosti Calzedonia, ktorá je takmer každý rok v hľadáčiku Rady pre reklamu. K reklame sa vyjadroval aj Róbert Slovák, prezident Klubu reklamných agentúr na svojom blogu. Sťažovateľovi prekážalo, že reklama degraduje postavenie žien a zobrazuje ženu ako sexuálny objekt. 

Komisia si myslí, že reklama je v poriadku a sťažnosť uznala na neopodstatnenú. 

"Reklama nezobrazuje sexuálne stimuly, poddajnosť ani čiastočnú nahotu nevhodným spôsobom a ani nevykresľuje modelku – ženu dehonestujúcu, či len ako sexuálnu atrakciu. Zobrazenie modelky je v súlade s požiadavkami," píše sa v stanovisku.

​Ďalšie sťažnosti nájdete na stránke Rady pre reklamu. 

01 - Modified: 2021-01-29 12:29:39 - Feat.: - Title: Rada pre reklamu vyniesla verdikt: Sťažnosť na reklamu Lidla je neopodstatnená 02 - Modified: 2017-12-12 09:43:32 - Feat.: - Title: Reklama na chyžné z Filipín sa verejnosti ani Rade pre reklamu nepozdáva 03 - Modified: 2017-11-10 08:55:10 - Feat.: - Title: Rada pre reklamu: Porovnávacia kampaň Lidlu je neetická 04 - Modified: 2017-10-05 18:52:51 - Feat.: - Title: Ľudské telo stiahnuté z kože na billboardoch sa Rade pre reklamu nepáči 05 - Modified: 2017-01-09 19:41:07 - Feat.: - Title: Na tieto reklamy sme sa v roku 2016 sťažovali najviac (prehľad)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 02:35