Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
08.09.2021, 12:11

Dôvera pokračuje v kampani Bojovníci za zdravie. Tvárou je Marián Hossa

Spot je od agentúry applepie.

Dôvera pokračuje v kampani Bojovníci za zdravie. Tvárou je Marián Hossa
Zdroj: archív

V čase, keď majú poistenci možnosť rozhodnúť sa pre zmenu poisťovne, uvádza Dôvera novú kampaň. Jej úlohou je posilniť imidž značky aj cez grantový program Bojovníci za zdravie, zároveň podporiť znalosť nových rozšírených zdravotných benefitov.

Značku podporil Marián Hossa, kampaň je od agentúry applepie.

"Keď sa človek ocitne tvárou v tvár ťažkej diagnóze, boj o zdravie nemusí zvádzať sám. Dôvera mu pomôže to nevzdať a zabojovať o to najcennejšie, o zdravie. Ak si to vyžaduje prostriedky, ktoré nezahŕňa verejné zdravotné poistenie, môže sa na nás obrátiť so žiadosť o príspevok na riešenie akéhokoľvek zdravotného problému. Cieľom nášho grantového programu s názvom Bojovníci za zdravie je pomôcť našim poistencom k zlepšeniu zdravia a zvýšeniu kvality života,"  hovorí Kristína Beňková, špecialistka marketingu poisťovne Dôvera. 

Koncept program Bojovníci za zdravie komunikuje agentúra applepie už niekoľko rokov. Aj tento rok, hľadala spôsob, ako myšlienku posunúť ešte ďalej. Tomáš Kučírek, Ideamaker agentúry hovorí, že v novom spote ľuďom chcú povedať, aby sa v boji o zdravie nevzdávali, bojovali ďalej. Lebo keď nie o zdravie, o čo iné má zmysel bojovať?

Na margo účinkovania známeho hokejistu Kučírek vysvetľuje: "Hľadali sme autentický príbeh, skutočný pozitívny vzor, nie len reklamnú skratku. A to sa nám, myslím, podarilo cez príbeh Mariána Hossu. Väčšina Slovákov ho pozná, ako úspešného hokejistu, trojnásobného víťaza Stanley Cupu. Pár rokov dozadu však fanúšikov prekvapil ukončením rozbehnutej kariéry."

Nové video pre Dôveru ukazuje príbeh bojovníka, ktorý zvádzal súboje nie len na ľade, ale aj o svoje zdravie.

Hossovi sa totiž počas jeho kariéry vyvinula silná kožná alergia na výstroj. Nejedná sa však o bežnú alergickú reakciu, hrozili vážnejšie zdravotné komplikácie. Príbeh Mariána Hossu sledujeme až do momentu, kedy sa obával zdvihnúť na ruky svoje vlastné dieťa a musel sa rozhodnúť. Kedy musel zabojovať znovu, no tentokrát o svoje zdravie.

Práve tento silný moment, kedy si uvedomil, že zdravie a možnosť zdvihnúť nad hlavu svoje dieťa je dôležitejšie, ako čokoľvek iné, agentúra preniesla do televízneho spotu. "Mariána stelesňujeme ako tvár, symbol, motiváciu pre ľudí, aby sa nevzdávali. Pretože zdravie je to najdôležitejšie. Stáva sa novou tvárou našich Bojovníkov," vysvetľuje Ideamaker agentúry applepie.

Vizitka kampane:
Account Director:       Ivica Wirghová, Juliana Priatková
Strategy Director:       Alexander Smik
Ideamaker:                 Tomáš Kučírek
Creative Director:       Matej Králik
Art Director:                Dominik Hasák
Režisér:                      Dano Dekan
Produkcia:                  Storytellers

Zdroj: archív

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.