youtube.com
StoryEditor

Pilsner Urquell má vianočnú reklamu. Chce dodržiavať tradície

30.11.2016, 16:11
Autor:
ebeb
V spote prichádza starý otec do domu, v ktorom je všetko pripravené podľa starej fotografie.

Pilsner Urquell chce vo svojom najnovšom vianočnom spote zachovať pravé hodnoty a tradície.

Vo svojej vianočnej kampani je hlavným hrdinom syn, ktorý sa rozhodne svojmu otcovi dokázať, že Vianoce sú pre neho stále výnimočným obdobím práve vďaka tradíciám, uvádza sa v tlačovej správe agentúry MUW Saatchi&Saatchi, ktorá stojí za kampaňou.

Starý otec prichádza do domu, v ktorom je všetko pripravené podľa starej fotografie tak, aby to vyzeralo presne ako pred rokmi. Dojatý otec sa opäť nadýcha atmosféry pravých Vianoc. Spot pre televíziu a online je nasadený v 60-sekundovej a 40-sekundovej verzii. Pozrite si ho.

Vizitka kampane:
Kreatívny riaditeľ: Adam Marčan
Art director: Katarína Hutníková, Adam Marčan
Copywriter: Juraj Chmel
Strategický riaditeľ: Kamil Charvát
Account director: Anna Dzurjaníková
Account manažér: Ema Marišová
Režisér: Juraj Janiš
Produkcia: Boogie films

01 - Modified: 2023-11-06 16:25:46 - Feat.: - Title: Prvá medzinárodná vianočná kampaň Lidla s medvedíkom čistotným v hlavnej úlohe 02 - Modified: 2022-12-07 08:32:51 - Feat.: - Title: Raiffeisen banka má medzinárodnú vianočnú kampaň. V tendri uspela agentúra THIS IS LOCCO 03 - Modified: 2022-10-03 10:34:19 - Feat.: - Title: Heureka spúšťa vianočnú kampaň: Chceme ľudí pobaviť a vymaniť zo srdcervúcich vianočných príbehov 04 - Modified: 2021-12-01 03:40:33 - Feat.: - Title: Spolu sme dokázali úžasné veci. Hovorí Lidl vo vianočnej kampani 05 - Modified: 2021-11-21 15:28:32 - Feat.: - Title: Luddo a Moya sa pripravujú na sviatky. O2 predstavuje vianočnú kampaň
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 12:45