StoryEditor

Porota Stratégií vybrala najlepšie novembrové reklamy

02.12.2016, 17:36
Agentúrou mesiaca sa stal TRIAD Advertising, padla aj prvá desiatka.

Hodnotenie novembrových reklám otvorilo ďalší ročník súťaže Hodnotenie Stratégií. Odborná porota zložená zo zástupcov reklamných agentúr a marketingových špecialistov zo strany zadávateľov reklamy hodnotila 37 prihlásených prác v 9 kategóriách. Najviac prác prihlásili agentúry do kategórií TV spoty (9) a Social (8).

Agentúra mesiaca

Celkovo porota udelila najvyššie známky prácam agentúry TRIAD Advertising. Tá vyhrala so svojimi prácami pre klienta O2 Slovakia kategórie Online kampaň, New media, Social a Mobile & Apps.

Kategória TV spoty

Najviac bodov od poroty spomedzi TV spotov získala NAJ ponuka od agentúry Istropolitana Ogilvy. Sériu vtipných spotov pre klienta Tesco Mobile ohodnotili porotcovia priemernou známkou 4,75 (kreatívci) a 5,25 (zadávatelia).

Kategória Inzercia

Porotcovia udelili najviac bodov printom zahaľujúcim skutočné osobnosti, ktoré prežili nenávistný režim a prenasledovanie. Reklamu Nebojme sa pravdu hovoriť nahlas z dielne Creo/Young & Rubicam ohodnotila porota priemernými známkami 2,80 (kreatívci) a 3,50 (zadávatelia).

Creo / Young &

Creo / Young &

Creo / Young &

​Kategória Out of home

Na prvej priečke sa umiestnila práca Poriadna starostlivosť na zastávke. Agentúra Respect APP upravila zastávku MHD tak, že si na nej mohli ľudia nabiť telefón, využiť bezplatné wi-fi a posedieť si na vyhrievanej lavičke. Nápad porota ocenila známkami 4,20 (kreatívci) a 4,50 (zadávatelia).

Respect APP

​Kategória Rozhlasové spoty

Najvyššie známky v rádiospotoch udelili porotcovia Vianočnej linke O2, ktorá komunikuje širokú ponuku smartfónov. Agentúra Oliver za prácu získala priemernú známku 3,60 od kreatívcov a 4,25 od zadávateľov.

Kategória Online video

Emotívny vianočný spot Tie pravé Vianoce rozpráva príbeh syna, ktorý pripraví otcovi Vianoce podľa starej fotky. Prácu agentúry MUW Saatchi & Saatchi ohodnotili porotcovia priemernými známkami 6,40 (kreatívci) a 4,00 (zadávatelia). Video získalo aj prvý rekord tohto ročníka Stratégií. Najvyššou možnou známkou - desiatkou - ju ocenil jeden z porotcov.

Kategória Social

V kategórii Social mala najsilnejšie zastúpenie Agentúra TRIAD Advertising. Spomedzi ôsmich prihlásených prác bolo až päť z ich dielne. Na prvej priečke sa umiestnila práca Overbot, ktorú TRIAD vytvoril pre klienta WebSupport. Prvý komerčný messenger bot na Slovensku dokázal nielen predávať domény, ale sám sofisitikovane zjednával cenu, navrhoval vtipné alternatívy a vedel odmietnuť alebo zľaviť. Najlepšia práca v kategórii Social získala od kreatívcov priemernú známku 6,00 a od zadávateľov 5,50.

Kategória Online kampaň

Operátor O2 chcel pripomenúť ľuďom udalosti Nežnej revolúcie, preto obnovil 17. novembra 2016 symbolicky železnú oponu. Ak chcel zákazník navštíviť zahraničnú stránku, narazil na hranicu, ak prekročil skutočnú hranicu, dostal SMS. Agentúra TRIAD Advertising využila unikátne médiá, ktoré má k dispozícii iba operátor a  presmerovala zákazníkov na vlastnú landingpage, aby im pripomenula, že sloboda nie je samozrejmosť. Prácu ocenili porotcovia vyššími známkami, získala priemerných 7,00 bodov od kreatívcov a 7,25 od zadávateľov.

Agentúra TRIAD prihlásila prácu 17. november 2016 aj do ďalších dvoch kategórií, kde sa umiestnila tak isto na prvých priečkach. V kategórii New media získala od obidvoch častí poroty rovnakú priemernú známku 6,25 a v kategórii Mobile & Apps ju ohodnotili obidve časti poroty najvyššou priemernou známkou spomedzi všetkých 37 prihlásených prác. Od kreatívcov získala 8,00 a od zadávateľov 7,50. Práca 17. november 2016 sa tak stala aj novým Šampiónom hodnotenia. Toto ocenenie jej bude patriť dovtedy, kým ju neprekoná vyššími priemernými známkami iná práca.

Hodnotenie Stratégií je súťaž magazínu Stratégie, ktorá oceňuje kreativitu marketingovej komunikácie a tvorby slovenských reklamných agentúr. Súťaž je otvorená pre všetky slovenské reklamné agentúry, ktoré môžu prihlásiť svoje práce online na www.hodnoteniereklamy.sk.

Prihlásené práce hodnotí raz mesačne odborná porota zložená zo zástupcov reklamných agentúr a marketingových špecialistov zo strany zadávateľov reklamy. Všetky práce so známkami od porotcov zverejňujú Stratégie na svojom webe strategie.hnonline.sk/hodnotenia.

01 - Modified: 2022-02-04 11:47:24 - Feat.: - Title: Reklamou mesiaca je vizuál pre Platformu rodín, najúspešnejšou agentúrou sa stalo MullenLowe GGK 02 - Modified: 2022-08-15 08:44:53 - Feat.: - Title: Štatút Hodnotenia reklám v Stratégiách 03 - Modified: 2021-12-21 08:17:40 - Feat.: - Title: Stratégie odštartovali nový ročník Hodnotenia alebo hľadáme najlepšie reklamy mesiaca 04 - Modified: 2019-12-02 10:34:35 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Agentúrou októbra sa stala MUW Saatchi & Saatchi 05 - Modified: 2019-11-21 09:51:19 - Feat.: - Title: Najlepšie slovenské reklamy za tento rok
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 08:42