Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
09.09.2021, 10:32

S novou kampaňou predstavuje VÚB banka aj koncepčnú zmenu

Kampaň opäť zastrešila agentúra TRIAD.

S novou kampaňou predstavuje VÚB banka aj koncepčnú zmenu
Zdroj: VÚB banka

​VÚB banka predstavila novú kampaň, ktorej témou je investovanie do ESG fondov. Tie ďalej vkladajú financie iba do spoločností s prísnymi etickými štandardmi z environmentálneho, spoločenského aj verejného hľadiska.

Nová kampaň zahŕňa aj zmenu grafického štýlu, nový slogan a tiež koncepčnú zmenu v kampaniach VÚB banky. Tieto novinky súvisia s projektom medzinárodnej bankovej skupiny Intesa Saopalo, do ktorej slovenská banka patrí. Výsledkom je jednotná kreatívna stratégia zahŕňajúca úpravu formálnych prvkov a tiež tone of voice, ktorý využíva princíp „radostnej dilemy“ a stavia na hodnotách starostlivosti o zákazníka.  

​Komunikácia VÚB je naďalej postavená na koncepte rodiny a ich susedov s Petrou Polnišovou v hlavnej úlohe. V aktuálnej kampani riešia dilemu či peniazmi pomôcť prírode, alebo radšej zarábať. Odpoveď vyjadruje aj slogan: „Pomáhať planéte alebo rodinnému rozpočtu? Vďaka Zeleným fondom od VÚB môžete oboje.“  

Nový claim značky „Všetko, čo stojí za to“ pomenúva postoj banky ako spoločnosti, ktorá je tu pre ľudí v každej situácii. Jednak ako poradca a tiež ako poskytovateľ finančnej starostlivosti. Claim tiež upozorňuje na ďalšie aktivity VÚB banky od ochrany životného prostredia, cez podporu umenia, až po záchranu historických pamiatok.  

Zdroj: VÚB banka

Vynovený grafický štýl dáva do popredia kľúčovú správu, ktorú si má divák prečítať. Text je zvýraznený štvorcovým rámikom. Ten bude ďalej vystupovať v komunikácii ako prvok, ktorý zvýrazní dôležité informácie. Oranžová farba ostala rovnaká, jej dôležitosť vo vizuáloch však ešte narástla. 

Vizitka kampane
Agentúra: Triad Advertising
Strategy & Chief Creative Director: Martin Woska
Creative Director: Vlado Kurek
Head of Art: Peter Baslík
Digital Strategist: Michaela Martonová
Copywriter: Juraj Stehlík, Adam Baška, Vlado Kurek
Art Director: Tomáš Pospíchal, Adam Majko, Mikuláš Vidan
Fotograf: Martin Fridner
Social Media: Daniela Skrúcaná, Zuzana Martiniaková
Key Account Manager: Zuzana Bosmanová
Account Manager: Michaela Markusková, Katarína Puškárová, Matúš Bielik
Programátor: Dávid Špak
TV Produkcia: Globe Production
Režisér: Karel Janák

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.