Hodnotenie Stratégií je súťaž magazínu Stratégie, ktorá oceňuje kreativitu marketingovej komunikácie a tvorby slovenských reklamných agentúr. Súťaž je otvorená pre všetky slovenské reklamné agentúry a prebieha vždy po dobu jedného roka, od novembra aktuálneho roka do októbra nasledujúceho roka. Všetky práce aj so známkami poroty pravidelne zverejňujú Stratégie na svojom webe.
Nový ročník, nová porota
Prihlásené práce hodnotí každý mesiac odborná porota zložená z dvoch častí. Prvú časť tvoria piati zástupcovia reklamných agentúr, ktorých navrhuje Art Directors Club (ADC), pričom členovia tejto časti poroty sa každý mesiac menia. Ak porota hodnotí aj práce z kategórií BTL (raz za kvartál), súčasťou tejto časti poroty je spravidla aj zástupca z radov BTL agentúr. Druhú časť poroty Stratégií tvoria piati marketingoví špecialisti zo strany zadávateľov reklamy.
V aktuálnom ročníku Hodnotenia Stratégií, ktorý odštartoval v novembri, zasadli na miesta porotcov - marketingových špecialistov, noví zástupcovia zadávateľov reklamy. Pre Stratégie takto zhodnotili svoje dojmy z prvého hodnotenia reklám: