Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
09.09.2021, 12:00

Porotca Zlatého klinca Milan Bielik: Reklama by nemala byť primitívna, prvoplánová a používať lacné dvojzmysly

Do poroty súťaže kreativity zasadne už tretíkrát.

Porotca Zlatého klinca Milan Bielik: Reklama by nemala byť primitívna, prvoplánová a používať lacné dvojzmysly
Zdroj: archív

Associate Creative Director z agentúry MADE BY VACULIK Milan Bielik je jedným z porotcov Multi Channel Jury. Ako povedal pre Stratégie, najvyšší počet bodov udelí reklame s originálnou ideou, ktorá by svojou exekúciou uspela aj v zahraničí.

Čo nikdy nechýba dobrej reklame?

Nápad. Bez dobrého nápadu nie je dobrá reklama.

Čo si budete na hodnotených reklamách všímať najviac?

Originalitu, silu idey, craft a prínos pre značku.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 67% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.