Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
28.12.2016, 11:47

Ikea chce stále viac lokálnych kampaní. Vybrala si ďalšiu slovenskú agentúru

Je ňou MUW Saatchi&Saatchi, spravovať bude tri trhy.

Ikea chce stále viac lokálnych kampaní. Vybrala si ďalšiu slovenskú agentúru
Zdroj: pixabay.com

IKEA pokračuje vo svojom pláne - prinášať stále viac lokálnych kampaní. Okrem svojich doterajších agentúr sa rozhodla povolať si ešte jednu. Vybrala si slovenskú agentúru MUW Saatchi&Saatchi, ktorá bude v spolupráci s českou agentúrou zo siete pripravovať kreativitu. Tá bude spolu s agentúrou Kaspen/Jun von Matt, ktorá pripravuje kreativitu pre IKEA už päť rokov, spolupracovať na troch trhoch - Česká republika, Maďarsko a Slovensko. 

Do tendra sa zapojilo osem agentúr, v poslednom kole si vyberali medzi Ogilvy&Mather, Young & Rubicam, ACG Advanced Communication Group a Saatchi & Saatchi, uvádzajú zástupcovia IKEA v oficiálnej správe. 

Aby sme dokázali naše plány realizovať, rozširujeme naše kapacity a nastavili sme si štruktúru na spoluprácu s dvoma kreatívnymi agentúrami“, hovorí Michal Kroupa, External Communication manager pre IKEA CZHUSK.V poslednom kole predstavili všetky agentúry zaujímavé návrhy. Saatchi & Saatchi doniesli okrem nadšenia a poznania našej značky aj najoriginálnejšie a najvhodnejšie riešenia, ktoré zapadajú do našich plánov do budúcna“, dodáva Kroupa.

Takto MUW Saatchi&Saatchi oslávilo svojho nového klienta na Facebooku:

IKEA tiež spolupracuje s TRIAD a PR agentúrou SEESAME. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.