StoryEditor

O2 pokračuje vo Vianociach aj po sviatkoch

01.01.2017, 08:00
Autor:
TSTS
A dnes nasadzuje nový TV spot. Pozrite si ho.

Najlepšie si vyberiete sami, hovoril vo vianočnej kampani mobilný operátor O2, ktorý pre zákazníkov pripravil ponuku telefónov za rovnakú štartovaciu cenu 2 eurá. Nový TV spot komunikuje túto ponuku aj po sviatkoch.

„V povianočnom spote sme vychádzali zo situácie, s ktorou sa pravdepodobne už stretol každý z nás. Aj keď si vážime darček, ktorý nám bol darovaný s láskou, nie vždy sa naši blízki musia trafiť. Preto aj po Vianociach majú naši zákazníci možnosť urobiť si radosť sami a vybrať si k paušálu svoj vytúžený telefón za 2 eurá aj po Vianociach,“ uviedla Lucia Petrášová, vedúca marketingovej komunikácie O2.

TV spot s dĺžkou 15 sekúnd štartuje v televízii 1. januára 2017.

Vizitka kampane:

O2: Lucia Petrášová - Vedúca oddelenia marketingovej komunikácie, Michaela Sakálová – Manažérka marketingovej komunikácie

Agentúra: Oliver

Creative director: Juraj Bartoš

Art director: Lukáš Karásek, Jakub Reken

Strategic planner: Milan Šemelák

Copywriter: Adam Jánoš, Juraj Bartoš, Tomáš Slobodník

Account Manager: Saša Fránková, Tina Bineva

Produkčná spoločnosť: Plaftik

01 - Modified: 2023-11-13 09:19:30 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň O2 pripomína, že najkrajší dar je obdarovávať druhých 02 - Modified: 2023-07-27 07:31:11 - Feat.: - Title: Od agentúry očakávame, že bude našim silným strategickým partnerom. Nechceme, aby dostávala iba briefy 03 - Modified: 2023-07-17 10:08:06 - Feat.: - Title: O2 bude v lete učiť ľudí ako správne dýchať 04 - Modified: 2023-07-03 09:09:59 - Feat.: - Title: O2 hlási zmeny na úseku komunikácie 05 - Modified: 2023-05-23 12:26:32 - Feat.: - Title: Kreatívu operátora O2 bude naplno rozvíjať agentúra TRIAD
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 00:51