Spoločnosť TNS Slovakia a Stratégie sa exkluzívne pýtali zadávateľov, aký bude ich rozpočet na marketingovú komunikáciu v roku 2017. 39 % z nich odpovedalo, že rozpočet plánujú zvýšiť, 41 % hovorí o budgete na rovnakej úrovni ako v roku 2016 a 17 % respondentov sa vyjadrilo, že rozpočet ich firmy sa medziročne zníži.
Najviac marketérov pracuje s rozpočtom nad pol milióna euro. Do 300 tis. eur spravuje rozpočet len 5 % respondentov.
Ako vyplýva z odpovedí marketérov, v roku 2017 plánuje až 84 % z nich viac investovať do reklamy na sociálnych sieťach.
O prieskume:
Prieskum bol realizovaný na Paneli Marketérov Powered by TNS Slovakia. Ide o panel celkovo 200 respondentov, ktorý pozostáva z ľudí pracujúcich na strane klienta v oblasti marketingu, PR a online.