Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
16.01.2017, 08:27

Ronald Lupták z Heinekenu odchádza zo Slovenska. Presúva sa do centrály

V Amsterdame sa bude starať o globálne značky.

Ronald Lupták z Heinekenu odchádza zo Slovenska. Presúva sa do centrály
Zdroj: archív Stratégií

Ronald Lupták, group brand manager pre prémiové značky Heineken na Slovensku, sa od 1. februára 2017 presúva do centrály v holandskom Amsterdame. Po dobu 7 mesiacov (do konca augusta) bude pôsobiť v globálnom cider teame, kde sa po boku Jiřího Rákosníka, súčasného globálneho cider marketing manažéra, bude podieľať na vývoji globálnych cider značiek v portfóliu Heinekenu.

Do globálneho cider teamu bol vybraný z pomedzi viacerých uchádzačov. Momentálne má za sebou marketingový úspech prémiových značiek Heineken na našom trhu, jedným z nich je aj súčasná retro kampaň pôvodného piva Zlatý Bažant 73´.

"Je to pre mňa obrovská pocta,“ hovorí Ronald Lupták a dodáva: „Budem sa snažiť, aby som nádeje vkladané do mojej osoby nesklamal a aby som v centrále dobre reprezentoval nielen seba samého, ale predovšetkým HEINEKEN Slovensko a v neposlednom rade samotné Slovensko."

Pozícia group brand manažéra na Slovensku sa počas spomínanej doby nebude obsadzovať, Ronald Lupták ostáva naďalej zamestnancom HEINEKEN Slovensko a jemu reportujúci brand manažéri budú dočasne podliehať priamo makretingovému riaditeľovi Davidovi Zappemu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.