Ronald Lupták, group brand manager pre prémiové značky Heineken na Slovensku, sa od 1. februára 2017 presúva do centrály v holandskom Amsterdame. Po dobu 7 mesiacov (do konca augusta) bude pôsobiť v globálnom cider teame, kde sa po boku Jiřího Rákosníka, súčasného globálneho cider marketing manažéra, bude podieľať na vývoji globálnych cider značiek v portfóliu Heinekenu.
Do globálneho cider teamu bol vybraný z pomedzi viacerých uchádzačov. Momentálne má za sebou marketingový úspech prémiových značiek Heineken na našom trhu, jedným z nich je aj súčasná retro kampaň pôvodného piva Zlatý Bažant 73´.
"Je to pre mňa obrovská pocta,“ hovorí Ronald Lupták a dodáva: „Budem sa snažiť, aby som nádeje vkladané do mojej osoby nesklamal a aby som v centrále dobre reprezentoval nielen seba samého, ale predovšetkým HEINEKEN Slovensko a v neposlednom rade samotné Slovensko."
Pozícia group brand manažéra na Slovensku sa počas spomínanej doby nebude obsadzovať, Ronald Lupták ostáva naďalej zamestnancom HEINEKEN Slovensko a jemu reportujúci brand manažéri budú dočasne podliehať priamo makretingovému riaditeľovi Davidovi Zappemu.