Pre magazín Stratégie hodnotí raz mesačne odborná porota zložená zo zástupcov reklamných agentúr a marketingových špecialistov zo strany zadávateľov práce reklamných agentúr. V decembrovom kole súťaže Hodnotenie Stratégií hodnotili porotcovia až 56 reklám.
V kategóriách TV spoty, Online kampaň a a Online video sa umiestnila na prvom mieste kampaň Rodina sa počíta charitatívnej organizácie Úsmev ako dar od agentúry Respect APP.
Reklama motivuje ľudí, aby podporili rodiny, ktorým kvôli zlej finančnej situácii hrozí odobranie dieťaťa do detského domova. Ideu, že deti spravia čokoľvek, aby zostali doma so svojimi blízkymi, ukázala agentúra prostredníctvom dievčatka, ktoré je ochotné predávať svoje hračky, aby rodine finančne pomohlo. Kampaň zabodovala aj v ďalších kategóriách Print a Rádio.
V kategórii Inzercia udelili porotcovia najvyššie známky práci Štvrtá najlepšia agentúra z dielne TRIAD Advertising. Inzerciou v prílohe Stratégií agentúra oslávila svoj úspech - 4. miesto v rebríčku slovenských agentúr v súťaži Agentúra roka.
V kategórii Out of home sa porotcom najviac páčila Darčekáreň Bory od Popcorn advertising pre klienta Bory Mall. Agentúra vymyslela unikátny benefit pre zákazníkov, ktorý podporil navštevnosť nákupného centra počas Vianoc.
Spomedzi rozhlasových spotov ohodnotili porotcovia najvyššími známkami spot Fantasta od agentúy Effectivity POWERED BY PUBLICIS pre klienta NAY. Reklama zabodovala aj v kategórii TV spoty, kde skončila na druhom mieste.
V spote predstavila agentúra službu „Rezervácia a vyzdvihnutie tovaru“ inou formou. Vytvorila postavu Tibora v prázdnom byte plnom snov. Fantastu baví o veciach len snívať a nepotrebuje ich vlastniť.
V kategóriách Social, Event & Sales promo a New media sa na prvom mieste umiestnila práca Rozprávková deka. Popradský čaj chcel prekvapiť svojich fanúšikov na Facebooku špeciálnym darčekom v súťaži. Keďže slovenské Vianoce sú rozprávkové, vymyslela agentúra Zaraguza unikátny darček – Rozprávkovú deku. Na ňu vyšila televízny program s najlepšími rozprávkami počas vianočných sviatkov.
V kategórii Direct marketing zvíťazila netradičná PFka MUW Saatchi&Saatchi. Keďže adventný kalendár poznajú všetci, v agentúre vytvorili ADVERTný kalendár, do ktorého ukryli celý proces tvorby reklamy. Svoju prácu odhaľovali vtipne okienko po okienku. Kreatívnou PFkou potešila agentúra pred sviatkami svojich klientov a partnerov.
Agentúra mesiaca
Najviac prác – desať – prihlásila do decembrového kola Hodnotenia Stratégií agentúra Respect APP. Jej práca Rodina sa počíta pre klienta Úsmev ako dar zabodovala vo viacerých kategóriách, čo agentúre prinieslo ocenenie Agentúra mesiaca.
Všetky decembrové práce aj s udelenými známkami od porotcov nájdete na strategie.sk/hodnotenia.
Hodnotenie Stratégií je súťaž magazínu Stratégie, ktorá oceňuje kreativitu marketingovej komunikácie a tvorby slovenských reklamných agentúr. Súťaž je otvorená pre všetky slovenské reklamné agentúry, ktoré môžu prihlásiť svoje práce online na www.hodnoteniereklamy.sk.
Prihlásené práce hodnotí raz mesačne odborná porota zložená zo zástupcov reklamných agentúr a marketingových špecialistov zo strany zadávateľov reklamy. Všetky práce so známkami od porotcov zverejňujú Stratégie na svojom webe strategie.sk/hodnotenia.