Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
13.09.2021, 10:27

Porotca Zlatého klinca Martin Krafčík: Exekúcia dokáže urobiť z dobrej reklamy svetovú vec

Predstaví sa ako člen Multi Channel poroty.

Porotca Zlatého klinca Martin Krafčík: Exekúcia dokáže urobiť z dobrej reklamy svetovú vec
Zdroj: Martin Krafčík

Jedným z nováčikov v tohtoročnej porote Zlatého klinca bude Martin Krafčík, kreatívny riaditeľ z agentúry MUW Saatchi & Saatchi. Ako povedal pre Stratégie, reklama môže byť podľa neho vulgárna, môže diskriminovať aj urážať, dôležité však je, aby prišiel twist, ktorý to pozitívne obráti.

Čo nikdy nechýba dobrej reklame?

Insight a idea sú základ, ale to, čo dokáže urobiť z dobrej reklamy svetovú vec, je exekúcia.

Čo si budete na hodnotených reklamách všímať najviac?

Či ide o originálnu prácu so zaujímavou ideou a neopozeranou exekúciou.

Akej reklame pridelíte najvyšší počet bodov?

Takej, ktorá bude vynikať v parametroch spomenutých vyššie.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 56% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.