Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
14.09.2021, 13:37

Porotkyňa Zlatého klinca Veronika Hliboká: Ak reklama nezanechá žiadny pocit, nie je hodná ocenenia

Predstaví sa ako členka Single Channel poroty.

Porotkyňa Zlatého klinca Veronika Hliboká: Ak reklama nezanechá žiadny pocit, nie je hodná ocenenia
Zdroj: Veronika Hliboká

Veronika Hliboká pôsobí ako Senior Copywriterka v agentúre Wiktor Leo Burnett a tento rok zasadne do Single Channel poroty Zlatého klinca. Ako povedala pre Stratégie, reklama by podľa nej nemala byť vulgárna, diskriminujúca a predovšetkým nesmie šíriť klamstvá a hoaxy.

Čo nikdy nechýba dobrej reklame?

Nápad a emócia. Ak reklama nezanechá žiaden pocit, nie je to reklama hodná ocenenia.

Čo si budete na hodnotených reklamách všímať najviac?

Všetko. Práca ocenená Zlatým klincom by mala byť predsa premyslená do posledného detailu.

Akej reklame pridelíte najvyšší počet bodov?

Tej najlepšej predsa (úsmev).

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 60% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.