Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
20.02.2017, 11:23

O kreativitu Slovenskej sporiteľne sa bude starať nová agentúra

Banka tendruje, rozhodnúť sa chce do konca apríla.

O kreativitu Slovenskej sporiteľne sa bude starať nová agentúra
Zdroj: youtube.com

Slovenská sporiteľňa tendruje v týchto mesiacoch reklamné agentúry, potvrdila to pre Stratégie hovorkyňa banky Marta Cesnaková. "Prebieha tender na novú reklamnú agentúru pre celý rozsah marketingových služieb. Do tendra sme prizvali vybrané agentúry."

Rozhodnuté, kto sa bude starať o kreativitu banky po novom, by malo byť v máji. 

Slovenská sporiteľňa doteraz dlhoročne spolupracovala s Creo Young Rubicam, poznať ich prácu môžeme napríklad z kampaní, v ktorých vždy vystupovala rodina v podaní Mareka Geišberga a Evy Sakálovej. Hercov minulý rok nahradila dvojica Hubert Stablewski a Vlastina Svátková.

Banka tiež pristúpila k podobnému kroku ako Slovak Telekom na začiatku roka 2016 a pozmenila svoj štýl komunikácie - chce byť viac užitočná a v reklamách začala rozdávať rady, ako riadiť domácnosť po finančnej stránke. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.