Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
16.09.2021, 10:01

Porotca Zlatého klinca Juraj Šútovec: Najlepšia komunikácia osloví hlavne publikum

Práce bude hodnotiť z pozície Single Channel porotcu.

Porotca Zlatého klinca Juraj Šútovec: Najlepšia komunikácia osloví hlavne publikum
Zdroj: archív

Do Single Channel poroty tento rok zasadne aj Juraj Šútovec, CEO a kreatívny riaditeľ agentúry Popcorn Advertising. Ako povedal pre Stratégie, na prihlásených prácach si bude okrem kreatívneho prevedenia všímať aj funkčnosť. 

Čo nikdy nechýba dobrej reklame?

V prvom rade emócia, pretože tá pritiahne pozornosť. Potom adekvátne spracovanie, no a samozrejme šikovné prepojenie na produkt.

Čo si budete na hodnotených reklamách všímať najviac? 

Či nejakým spôsobom posúvajú reklamu ďalej. Relevantnosť typu komunikácie voči cieľovej skupine.

Akej reklame pridelíte najvyšší počet bodov?

Najlepšia komunikácia je taká, ktorá osloví nielen nás marketérov, ale hlavne publikum, pre ktoré je určená.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 56% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.