Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
15.09.2021, 17:00

Projektová líderka Olympijského festivalu: Alfou a omegou sú ľudia. S dobrým tímom zvládnete všetky výzvy

O tom, ako vzniklo a ako prebiehalo prvé veľké „živé“ podujatie pre verejnosť v covidovej ére, sme sa rozprávali s Alexandrou Kubizniakovou, account directorkou agentúry Leopard production a projektovou líderkou festivalu.

Projektová líderka Olympijského festivalu: Alfou a omegou sú ľudia. S dobrým tímom zvládnete všetky výzvy
Zdroj: Leopard production

Súčasne s letnými olympijskými hrami v Tokiu prebiehal na Slovensku Olympijský festival, ktorý si pripísal viaceré prvenstvá. Okrem toho, že bol prvým takýmto typom festivalu na Slovensku, bol aj najdlhším eventom, aký sa u nás doposiaľ konal.

Sedemnásťdňový festival plný športu a kultúrneho programu realizovala agentúra Leopard production v spolupráci s BeCool Catering pod záštitou Slovenského športového a olympijského výboru. O tom, ako vzniklo a ako prebiehalo prvé veľké „živé“ podujatie pre verejnosť v covidovej ére, sme sa rozprávali s Alexandrou Kubizniakovou, account directorkou agentúry Leopard production a projektovou líderkou festivalu.

Zdroj: SOŠV
Zdroj: SOŠV

Olympijský festival bol po viac ako roku prvým podujatím, ktoré privítalo masu návštevníkov. Kedy sa začal a ako dlho trval?

Začal sa 23. júla otváracím ceremoniálom v deň otvorenia olympijských hier v Tokiu a prebiehal počas celých hier až do záverečného ceremoniálu 8. augusta. Festival v areáli x-bionic® sphere v Šamoríne bol otvorený pre návštevníkov počas 15 dní každý deň od desiatej ráno do desiatej večer (2 dni festival pre zlé počasie svoje brány neotvoril).

Čo všetko mohli návštevníci na podujatí vidieť alebo zažiť?

Podujatie bolo kultúrnym podujatím zameraným na prezentáciu a podporu športu a olympizmu na Slovensku. Atmosféru športových hier sme prinášali vo Fan zóne prostredníctvom priamych prenosov z Tokia na LED obrazovke vďaka mediálnemu partnerovi RTVS. Na festivale sa odprezentovala tridsiatka športových zväzov, ktoré si pripravili pre návštevníkov nielen športové aktivity pod vedením profesionálov, ale aj zaujímavé prezentácie, exhibície a rozhovory.

Návštevníci festivalu mali k dispozícii športoviská ako boulderingová horolezecká stena, volejbalové ihrisko, futboxy, box arénu, umelú ľadovú plochu, stolný tenis či atletické a gymnastické aktivity. Zároveň, práve vďaka športovým zväzom a klubom, sme vytvorili viac ako 40 rôznych športovísk pre verejnosť, ktoré sa každý deň obmieňali.

Čo z kultúrneho programu bolo ťahákom pre návštevníkov?

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 77% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.