Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
03.03.2017, 19:17

Známe sú najlepšie digitálne projekty Slovenska

Najúspešnejšou agentúrou je Triad Advertising, špeciálne ocenenie dostalo O2.

Známe sú najlepšie digitálne projekty Slovenska
Zdroj: Digital PIE 2017

Prvá skutočne digitálna súťaž Digital Pie má svojich víťazov. Svoje digitálne projekty si nechali odborníkmi zhodnotiť reklamné, digitálne, marketingové čí výkonnostné agentúry.

V piatok 3.3.2017 organizátor súťaže, ktorým je ADMA a Themarketers, vyhlásili najlepšie práce. Porota hodnotila v troch kategóriách: Idea, Exekúcia a Performance. Udelenú cenu nazývajú Pie.

Zo shortlistovaných prác vybrala porota tie, ktorým udelila „kúsok koláča“. Tieto to sú.

Kategória Exekúcia

O2 Oslava voľnosti – skartovačka
Agentúra: Elite Solutions Klient: O2
O2 pripravilo skartovačku, v ktorej mohli ľudia vidieť, ako sa skartujú papierové dokumenty ako symbol, že sa majú zbaviť nechcených zmlúv.

Fofola – Dáš si Meflón?
Agentúra: Zaraguza
Klient: Kofola Československo
Známe spoty psa Tuna.

OverBot
Agentúra: Triad
Klient: Websupport
Prvý komerčný bot na Slovensku, ktorý predával domény.

Prinášame klasiku späť do moderného života

Agentúra: Core4/tell it online

Klient: SLSP

Séria online videí mala prepojiť značku s festivalom VIVA musica. Vo videách ukazovali Beethovena, ako sa vysporiadáva s dnešným svetom. 

Mapa východniarov

Agentúra: Triad

Klient: Šariš, Pivovary Topvar

V mape spojili všetkých slovenských východniarov, ktorí žijú mimo našej krajiny a chýba im klasické východniarske pivo.

Becher Ateliér

Agentúra: Triad

Klient: Pernod Ricard

Traja slovenskí ilustrátori počas jedného mesiaca každý deň prekresľovali fotky ľudí, ktorí ich nahrali do online galérie. Vznikli tak stovky umeleckých diel, ktoré si ľudia sťahovali a zdieľali na sociálnych sieťach a nastavovali si ich ako profilovky,

Vianočná reklama podľa funfónistov

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Klient: Orange Slovensko - FunFón

Skutočný live casting, v ktorom Pišta vyberal kreslenú postavu. V reálnom čase Pišta odpovedal ľuďom v komentároch. Okrem toho vyberali postavy do nového vianočného spotu, ktorými sa stali fanúšikovia a tí tiež vytvoril dej spotu.

Kategória Performance

Povedz mi to do očí

Agentúra: Mayer McCann Erickson

Klient: Nadácia otvorenej spoločnosti 

Séria videí, ktorá mala vychovať hejterov na internete. Vo videách fiktívne prišli známe osobnosti za svojimi hejtermi domo a požiadali ich, aby im hejty povedali do očí.

Dáš si Fofolu?

Agentúra: Zaraguza

Klient: Kofola Československo

Kampaň s animovaným psom Tuna získala aj cenu z Euro Effie.  

Lidl žihadielko

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Klient: Lidl Slovensko

Kampaň, ktorá vytvorila ďalšie vlastné podkampane slovenských miest.

Budiš stojí za hasičmi

Agentúra: HEADS

Klient: Slovenské pramene a žriedla

Cieľom bolo zapojiť fanúšikov hasičského športu, aby súťažili a získali pre svojich hasičov novú techniku.

Fofola klávesnica

Agentúra: Zaraguza

Klient: Kofola Československo

Aplikácia, ktorá ponúkla fanúšikom psa Tuna písať si vo fofolštine.

Automatizovný bidding Heureka

Agentúra: B2B GROUP

klient: BestDrive

Kampani sa podarilo zvýšiť konverzie o 172%.

Zdroj: Digital Pie 2017

Agentúra: PS:Digital

Klient: Združenie Brániť sa oplatí Slovensko a Ministerstvo vnútra

Novodobí otroci

Kampaň „nachytávala“ tých, ktorí chcú vycestovať za prácou do zahraničia. Priviedla ich na fiktívnu stránku, kde museli zodpovedať podozrivé otázky. Na konci im kampaň oznámila, že takto to vyzerá, keď ste lákaný na neseriózne práce v zahraničí.

Swan – komplexný výkonnostný marketing

Agentúra: VISIBILITY

Klient: SWAN

Agentúra pripravila optimalizáciu kľúčových slov, on-page SEO a ďalšie parametre, ktorým dosiahli zvýšené konverzie, návštevnosť. Viac o kampani sa dočítate tu.

Kategória IDEA

Treska Slovenská

Agentúra: Triad Advertising

Klient: Ryba Žilina

Tak "obyčajný" produkt ako známu Tresku predstavili tak, ako by ste to nečakali - jej príchod do regálov opísal tak, ako sme zvyknutí zo slovenských dokumentárnych seriálov. A nechýba ani veľmi známy voiceover. 

17. november

Agentúra: Triad 

Klient: O2

Známa kampaň od O2, v ktorej keď ste prekročili štátnu hranicu alebo ste browsovali na zahraničných stránkach, dostali ste od operátora upozornenie, že nie vždy to bolo takto jednoduché. 

Zdroj: Digital PIE

GPS ovečka

Agentúra: THIS IS LOCCO

Klient: Liptov

Ako presvedčiť ľudí, že mlieko v produkoch Liptov je skutočne čisté mlieko? Jednoducho dáte GPS monitor na krk jednej z ovečiek a dovolíte ľuďom sledovať ju. 

Slová, ktoré robia radosť

Agentúra: Triad

Klient: O2

O2 chcelo, aby sa ľudia viac rozprávali. A tak umožnili nahrať svoje odkazy na microsite, ktoré potom dostali fyzicky ako prívesok. Každý tak bol unikátny. 

Agentúra: PS:Digital

Klient: Združenie Brániť sa oplatí Slovensko a Ministerstvo vnútra

Novodobí otroci

Kampaň „nachytávala“ tých, ktorí chcú vycestovať za prácou do zahraničia. Priviedla ich na fiktívnu stránku, kde museli zodpovedať podozrivé otázky. Na konci im kampaň oznámila, že takto to vyzerá, keď ste lákaný na neseriózne práce v zahraničí.

Prinášame klasiku späť do moderného života

Agentúra: Core4/tell it online

Klient: SLSP

Séria online videí mala prepojiť značku s festivalom VIVA musica. Vo videách ukazovali Beethovena, ako sa vysporiadáva s dnešným svetom. 

Fofola klávesnica

Agentúra: Zaraguza

Klient: Kofola Československo

Aplikácia, ktorá ponúkla fanúšikom psa Tuna písať si vo fofolštine.

Fofola Fnapchat

Agentúra: Zaraguza

Klient: Kofola Československo

Ako využiť sociálnu sieť Snapchat pri psovi, ktorý je animovaný?

Periskopy

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Klient: Správa slovenských jaskýň

Agentúra dala možnosť nazrieť do slovenských jaskýň a to bez toho, aby do nich ľudia museli vojsť. Práca sa údajne rodila dva roky. 

Špeciálne ocenenie porota udelila O2. 

"O2 je jeden z najprogresívnejších zadávateľov na Slovensku, využíva najnovšie trendy a viackrát sa stalo, že bol pionierom. Rozhodne patrí k tým, ktorý digitálny marketing na Slovensku majú zmáknutý. Okrem toho vidieť, ako operátor konzistentne buduje svoj charakter a stáva sa rozpoznateľný aj v názoroch na sociálne témy. O2 za posledný rok ašpiruje na zadávateľa, ktorý má potenciál trendy nielen nasledovať, ale ich na slovenskom trhu aj udávať," povedala pre Digital Pie členka poroty Erika Brindzová. 

Digitálnou agentúrou roka sa stal Triad.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.