Prečo sa rozhodla spoločnosť Mondeléz rozšíriť pôsobenie značky Milka približuje Jiří Šebek, Corporate & Government Affairs manažér pre ČR, SR a Maďarsko. „Značka Milka v tomto roku oslávi 120 rokov. Z túto dobu sa jej podarilo rozšíriť portfólio od tabuľkových čokolád do ďalších segmentov. So špeciálnou sezónnou ponukou prišla Milka na Veľkú noc a Vianoce v roku 1926. O tej doby k čokoládovým figúrkam pribudli pralinky, tiež kategória sušienok a jemného pečiva v kombinácii s Milka čokoládou. Lieskovooriešková nátierka Milka je teda pokračovaním úspešného prenikania Milky do segmentov mimo štandardné čokoládové teritórium.“
V porovnaní s čokoládovými produktami konzumovanými hlavne popoludní a večer, podľa jeho slov, ponúka nová sladká nátierka ďalšiu príležitosť konzumovať ju napríklad na raňajky, alebo k desiate.
V segmente sladkých nátierok má dlhodobo silnú pozíciu Nutella. V čom vidí Jiří Šebek konkurenčnú výhodu nátierky Milka? „Milka cieli na už existujúcich lojálnych konzumentov, ktorí preferujú čokoládu Milka a ponúka im vychutnať si ju aj počas dňa vo forme nátierky. Nátierka je vyrobená z jadierok lieskových orieškov a slnečnicového oleja.“
Milka nátierka už bola v minulom roku úspešne uvedená na nemeckom a rakúskom trhu.
Nová nátierka je komunikovaná v televízii, v digitále a na sociálnych sieťach, prostredníctvom influencerov a tiež na mieste predaja.