StoryEditor

Wiktor Leo Burnett bude podpísaný pod kreativitou Generali

14.03.2017, 08:45
Autor:
ebeb
Do portfólia klientov tak pribudol nový klient.

Poisťovňa Generali si vybrala novú agentúru na svoju kreativitu. Po Creative Department sa o kreativitu, marketingové aktivity a internú komunikáciu bude starať Wiktor Leo Burnett.

Prvú kampaň z novej dielne by sme mali vidieť v nasledujúcich mesiacoch.

"Agentúra Wiktor Leo Burnett predstavila návrhy, ktoré najlepšie spĺňali tendrový brief, ako aj naše očakávania na nový komunikačný koncept," povedal pre Stratégie Milan Janásik, hovorca poisťovne.  

Agentúra si tak pridá nového klienta do portfólia zloženého napríklad z Orange, Fun Fón či najnovšie Lunter. O novinke sa pochválilstri na svojomstra Facebooku, ako inak kreatívne:

Tvorbu od doterajšej agentúry Creative Department, ktorá sa o Generali starala od roku 2014, môžete poznať napríklad aj podľa nápaditého wordingu:

Creative Department

​Do tendra bolo pozvaných osem agentúr, z ktorých sa štyri dostali do druhého kola. Generali v roku 2016 prespendovalo v médiách 1 085 714 eur, najviac investoval do nákupu v televízii, konkrétne 827 923 eur. (Zdroj: Cantar, TNS, 2017, monitoring vychádza z cenníkových cien bez bartrov a zliav. Odhad Stratégií a odborníkov z trhu je, že reálne výdavky sa pohybujú na úrovni jednej tretiny z uvádzanej sumy.)

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 07:56