Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
22.03.2017, 10:02

Developerský projekt postavil propagáciu na krátkom filme

Kolísky sa prezentujú ako sloboda bývania.

Developerský projekt postavil propagáciu na krátkom filme
Zdroj: youtube.com

Po Novom háji, Wallenrode, Čerešniach, Sokolskej a Mamapapa pracuje 2create pre ITB už aj na komunikácii projektu Kolísky.

Hlavnou myšlienkou kampane je sloboda bývania. Súčasťou komunikácie je aj krátky film o projekte a filozofii developera, čím chceli v 2create viac priblížiť prístup developera pri vytváraní bývania. V minulosti agentúra spolupracovala pri tvorbe spotov a videí s viacerými režisérmi ako Juraj Štepka, Jaro Ridzoň, Ondrej Štelbaský či Jaro Vaľko. Tentokrát si vybrali dvojicu Boris Šmotlák aAnna Smoroňová, ktorá mala na starosti kameru.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.