StoryEditor

Známy Pornhub prekvapuje novou reklamou. Dospelým ukazuje „panda style“

04.04.2017, 12:10
Autor:
ebeb
Dvojminutové video má pomôcť pandám viac sa rozmnožovať.

Porno portál Pornhub poznáme z vianočnej reklamy, ktorá obehla internet. Tentokrát prichádza s ďalšou reklamou, ako inak o sexe. Na kampaň vytvorili samostatnú záložku s názvom Panda Style. Názov nie je náhodný, Pornhub chce takto podporiť rozmnožovanie pánd na svete. V záložke nájdete klasické porno videá, avšak s pandami.

Za každé jedno videné video stránka pre dospelých inkasuje 1 cent, ktorým prispeje kampani. Jej cieľom je podpora pandy čiernobielej, ktorá je ohrozená kvôli nízkej pôrodnosti spôsobenej ich neochotou k rozmnožovaniu sa. Ošetrovatelia sa pre zabezpečenie ohrozených druhov rozhodli tieto videá ukázať pandám, aby zvýšili ich sexuálny apetít. Keďže trávia 16 hodín denne jedením a ostatok dňa spia, čas na sex im nezostáva. 

A tento krok sa v Pornhub rozhodli odpromovať videom. V ňom môžete vidieť partnerský život pánd, ako by mal vyzerať.

PornHub nie je jediný, kto to so sexom v poslednom období v reklame tak trochu prehnal. V Londýne momentálne odstraňujú billboardovú reklamu z metra, na ktorej maklérska spoločnosť Marsh & Parsons zobrazila mladú ženu, ktorá objíma staršieho muža. Claim hovorí: Krásny dobový majetok s moderným doplnkom.

Reklamu sa rozhodli stiahnuť po viacerých narážkach ľudí na britskom Twitteri, hoci niektorí priznali, že by o firme nikdy nepočuli, ak by nemali reklamu, ktorá sa ľuďom nepáči. Pre TheDrum.com sa vyjadril zástupca Marsh & Parsons, že svoje reklamy vždy stavali na kontroverzii a vtipe a bežne prirovnávali ľudí k majetku, hoci nikdy sa nechceli nikoho dotknúť. Mimochodom britská asociácia, ktorá posudzuje reklamy, sa už nejaký čas chystá sprísniť pravidlá pre reklamy, ktoré by sa mali navážať do jedného pohlavia alebo objektivizovať ženy. 

Ak sa vydáte do Londýna, reklamu pravdepodobne už nestihnete, pozrite si však, ako vyzerala:

thedrum.com

​Dazeddigital je portál, ktorý sa oplatí navštíviť, keď hľadáte tú naozaj najbizarnejšiu kreativitu. Nedávno ukázali opäť menej známu módnu značku Eckhaus Latta, ktorá na reklamu išla naozaj zhurta. A to ide o ich prvú kampaň vôbec. Tvorcovia priznali, že chceli vizuály, ktoré nechávajú ľudskej predstavivosti voľnosť. A tým aj chcú povedať, že ak máte s touto reklamou problém, je to váš problém. Nemáte si predstavovať to, čo si predstavujete.

dazeddigital.com

dazeddigital.com

dazeddigital.com

dazeddigital.com

dazeddigital.com

dazeddigital.com

dazeddigital.com

dazeddigital.com

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 11:31