archív
StoryEditor

Najdojímavejšia veľkonočná reklama sa stala hitom internetu

13.04.2017, 15:12
Autor:
(pš)(pš)

Nemecký reťazec Netto Marken-Discount prišiel s veľkonočnou reklamou, ktorá sa dá prirovnať k vianočným emotívnym reklamám Johna Lewisa. Veľkonočná reklama z dielne agentúry Jung von Matt, rozpráva príbeh zajka, ktorý uteká z domova, pretože sa nevie stotožniť s tým, že znáša vajíčka. Reklama za necelé dva týždne dosiahla na internete viac ako 8 miliónov videní.

Kampaň navrhla agentúra Jung von Matt, ktorá v minulosti stála za vianočnou kampaňou Edeka z roku 2015, v ktorej starček predstiera svoju smrť, aby rodinu priviedol k spoločnému štedrovečernému slávnostnému stolu.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 09:21