V uliciach Bratislavy v týchto dňoch baví kampaň realitnej kancelárie M GREY. Tá prišla s billboardami, na ktorých je luxusný byt s headlinom: Pán premiér, máme bývanie aj pre Vás!
"Naša kancelária napreduje a vieme konkurovať najlepším, čo sa týka typu klienta. Všetci vieme, že pán premiér rieši otázku možnej zmeny bývania. Kedže ide o bonitného klienta, headline sa hodil k povahe našej kancelárie," hovorí o kampani a headline majiteľka kancelárie. Zároveň tak chcú upozorniť, že sú pripravení na každý typ klienta i obchod.
Takto vyzerá billboard na Krížnej ulici v Bratislave.
Headline vychádza z nedávnej kauzy bytového komplexu kontroverzného podnikateľa Ladislava Bašternáka, v ktorom býva aj premiér Fico. Momentálne sa hovorí o potrebe zmeny jeho sídla, aj preto kancelária šikovne situáciu využila na to, aby odpromovala svoje služby.
S headlinom prišiel copywriter agentúry Ltbc. Nápad posunul ďalej ľuďom, ktorí sa venujú marketingu a zhodou okolností poznajú majiteľku kancelárie. "Vedeli, že my sme tí správni, poznali náš tím a štýl, ako pracujeme," dodáva majiteľka. "Nerobím veci silene, ale ak vidím dobrý nápad, ktorému verím a sedí mi, zrealizujem ho a tak sme prišli aj s touto kampaňou."
Kampaň je zatiaľ iba billboardová, no Erik Biháry, ktorý sa venuje marketingu a ktorý posunul nápad z agentúry do realitnej kancelárie, hovorí, že cieľom je virálny efekt kampane, a zjavne sa darí ho dosiahnuť. Kampani nechýba najmä odvaha, a preto osloviť 20 online i offline médií, ako plánujú, by nemusel byt až taký problém.