Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
20.09.2021, 10:15

Porotca Zlatého klinca Vlado Slivka: Fantázia má byť bezhraničná, ale etické hranice sú dôležité

Hodnotiť bude ako člen Single Channel poroty.

Porotca Zlatého klinca Vlado Slivka: Fantázia má byť bezhraničná, ale etické hranice sú dôležité
Zdroj: Vlado Slivka

Víťazov Zlatého klinca spoznáme už tento týždeň. Do Single Channel poroty zasadne aj Vlado Slivka, kreatívny riaditeľ agentúry MullenLowe GGK. Ako povedal pre Stratégie, na hodnotených prácach si bude všímať najmä ich relevantnosť, kvalitu nápadu a úroveň spracovania.

Čo nikdy nechýba dobrej reklame?

Dobrá reklama dokáže prekvapiť, potešiť, rozosmiať, motivovať, vyvolať zvedavosť... Skrátka dokáže zaujať.

Čo si budete na hodnotených reklamách všímať najviac?

To, čo vždy: kvalitu nápadu, úroveň spracovania a ich relevantnosť.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 59% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.