Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
20.09.2021, 14:13

Výčapníci ako umelci. Socialists predstavili novú kampaň pre Pilsner Urquell

Umenie šestice Mastrov Bartendrov môžeme vidieť v online aj na outdoorových plochách.

Výčapníci ako umelci. Socialists predstavili novú kampaň pre Pilsner Urquell
Zdroj: SOCIALISTS

Minulý rok vyšla z agentúry Socialists vôbec prvá slovenská kampaň na zvýšenie povedomia o práci Mastrov Bartendrov a o kvalite čapovaného piva Pilsner Urquell, ktorú agentúra nakoniec adaptovala aj pre Česko. Tento rok bolo zadanie rovnaké s jediným rozdielom – pripraviť kampaň rovno pre obe krajiny. 

Tohtoročný koncept vychádzal z jednoduchej myšlienky: Je čas, aby ľudia prestali chodiť iba na pivo a začali chodiť na výčapníka. Tak, ako keď chodia ​do divadla alebo na koncert na svojho obľúbeného umelca. 

„Máme radosť, že sa podarilo nájsť taký kreatívny koncept, ktorý pomocou divadelnej metafory posúva remeslo výčapníkov na piedestál v gastronómii. Pevne veríme, že vďaka tejto kampani vzbudíme ešte väčší záujem širokej verejnosti o Master Bartendrov a ich umenie," hovorí Jan Toloch, Junior Brand Manager Pilsner Urquell. 

Umelecká metafora sa preniesla do online spotu, v ktorom sa predstavili aktuálni víťazi súťaže Pilsner Urquell Master Bartender. Načapovanie dokonalého pollitra sa premenilo na hotové divadelné predstavenie, ktoré sprevádzal hlas Mareka Majeského v slovenskej a Davida Matáska v českej verzii videa. 

Spot sa natáčal v pražskom podniku Červený jelen pod režisérskou taktovkou Davida Chvátala a produkčnej spoločnosti Silencio. Spolu s tým prebiehala aj fotoprodukcia, o ktorú sa postaral Tomáš Mikule.  

Plzenských umelcov tak budeme môcť vidieť nielen za výčapmi v ich domácich podnikoch, ale aj v social media príspevkoch a na outdoorových nosičoch.

Zdroj: SOCIALISTS

Vizitka kampane:  

Agentúra: Socialists 
Klient: Pilsner Urquell (Jan Toloch, Zuzana Dudová, Michal Gašpár) 
Strategy: Dominika Múdra 
Idea & copy: Daniel Feranec, Michaela Stanová 
Graphic design: Rudolf Sakač 
Social Media: Jakub Živna 
Account: Andrea Vozárová 
Fotograf: Tomáš Mikule 
Produkcia: Silencio 
Režisér: David Chvátal 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.