Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
28.04.2017, 13:39

OTP Banka mení komunikačný koncept

Prihovárať sa bude cez malomestské ochotnícke divadlo.

OTP Banka mení komunikačný koncept
Zdroj: youtube.com

Agentúra Café Communications v spolupráci s agentúrami SCR a Branding pripravila pre OTP Banku reklamy v novom koncepte. Doteraz sme mohli banku poznať vďaka postavám  László a Ildikó, ktorí hrali susedov, akých by chcel mať každý.

Teraz prichádza banka s ochotníckym divadlom, režisér, herci a ďalší členovia divadelného súboru postupne predstavia kľúčové produkty banky vo vtipných scénkach na javisku aj v zákulisí. Ako vysvetľuje art director agentúry SCR Tomáš Makovický, nová komunikácia chce zaujať najmä „výraznou vizualitou a ľahkým situačným humorom blízkym cieľovej skupine.“

Okrem TV spotu zahŕňa nový komunikačný koncept aj rozhlasový spot, online formáty, in-store a BTL materiály. O mediálnu stratégiu a media buying sa postarala agentúra Café Communications v spolupráci s agentúrou Branding.   

Vizitka kampane:
Strategy Director: Patrik Kmeč
Client Service Director: Lucia Grancová
Art Director: Tomáš Makovický
Copywriter: Igor Petrikovič, Tomáš Makovický
Account manager: Jana Botková
Produkcia: Protos Productions
Réžia: Juraj Johanides
Mediálna agentúra: Café Communications / Branding

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.