Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
03.05.2017, 08:51

Kofola skončila so psom Tuna. Vymenila ho za animované plyšové hračky, mení aj názov

Pozrite si, ako budú reklamy po novom vyzerať, nápoj sa bude volať KFL.

Kofola skončila so psom Tuna. Vymenila ho za animované plyšové hračky, mení aj názov
Zdroj: youtube.com

Ako informoval včera portál mediaguru.cz, Kofola prišla v týchto dňoch s novým komunikačným konceptom, na ktorý sme dlhšie čakali potom, ako pred niekoľkými mesiacmi hľadali novú agentúru. 

Po dvoch rokoch, počas ktorých nás Kofola sprevádzala rozanimovaným šušlajúcim psom Tuna, nás po novom bude baviť animovanými plyšovými zvieratkami. Upraví aj svoj názov a namiesto Kofola, respektíve Fofola, ako sa volala v predošlej kampani, sa teraz v reklamách bude nazývať KFL. 

Zmena názvu v reklamách má svoj dôvod. Zvieratá budú hovoriť takmer bez samohlások, hlavnými hrdinami sú Leoprd a VVrk, a tak aj názov produktu prešiel podobnou úpravou - KFL. 

Reklamy majú ešte jeden prvok - nové animované zvieratá budú nabádať k replyšovaniu. To znamená, že nás budú vyzývať k tomu, aby sme odovzdali staré plyšáky do replyšovacej dielne, kde budú hračky vyčistené, upravené a odovzdané deťom do nemocníc.

Kampaň je opäť zameraná na mladých spotrebiteľov, na obaloch môžeme tiež očakávať nových hrdinov. Tohtoročná novinka, na ktorej si zástupcovia nápoja odtestujú nový koncept, je malinová Kofola v 0,5l PET fľaši a Kofola s príchuťou čiernych ríbezlí v 0,25l plechovke. 

Predošlá kampaň so šušlajúcim psom Tuna bola jedna z najúspešnejších kampaní na Slovensku.

V roku 2015 získala zlatú EFFIE. Predajný cieľ bol splnený na 115%. Zvýšiť performance kampane sa podarilo naplniť nielen v špecifickej cieľovej skupine, ale i v širšej populácii – zásah kampane 71% (cieľ bol 55%), zaznamenanie kampane 88% (cieľ bol 65%), páčivosť kampane 7,5% (cieľ bol 7,1%).

V roku 2016 získala agentúra Zaraguza za kampane zlato na Euro Effie, čím sa stala druhou agentúrou v histórii slovenskej reklamy, ktorá na Euro Effie uspela. Na Zlatom Klinci získala niekoľko ocenení dva ročníky po sebe. V roku 2016 Kofola investovala do reklamy v médiách 5,3 milióna eur, z toho 5,2 milióna eur do TV. (Zdroj: TNS Ad Intelligence). 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.