Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
03.05.2017, 14:44

Chlapi neradi nakupujú. Tchibo to chce zmeniť

Sprievodcom svetom Chlapských nákupov je v novej kampani Tchibo český herec Filip Blažek.

Chlapi neradi nakupujú. Tchibo to chce zmeniť
Zdroj: Tchibo Slovensko

Tchibo chce novou kampaňou osloviť predovšetkým mužov, ktorí doteraz tvorili v jeho internetovom obchode len malú časť nakupujúcich. Ako ukázal prieskum Tchibo, mužom sú nákupy všeobecne proti srsti a najviac zo všetkého uvítajú, keď majú možnosť zaobstarať to, čo potrebujú v najkratšom možnom čase. Tak vznikla myšlienka „Chlapských nákupov“, ktorá hovorí, že Tchibo je mužom šité priamo na mieru a umožní im rýchlo, s minimálnym úsilím a maximálnou zábavou zaobstarať takmer čokoľvek, na čo si spomenú.

„Nechceme našich zákazníkov otravovať nudnými a zdĺhavými rečami o výhodách nakupovania u nás. Naším cieľom je, aby mohli nakúpiť všetko, čo chcú skôr, ako dopijú kávu a v čase, ktorý im ostane sa pobavili,” hovorí Jan Kulhánek, Category Manager Non Food spoločnosti Tchibo Praha.

„Tejto myšlienke zodpovedá aj poňatie kampane. V prvých sekundách povieme všetko potrebné a potom až do konca spotu sa snažíme chlapov už len pobaviť,” podotkol Radovan Andrej Grežo zo Zaraguzy.

​Ústrednou postavou kampane je český herec Filip Blažek, ktorý si strihol rolu štýlového sprievodcu svetom Chlapských nákupov. Kampaň pre Českú republiku a Slovensko pobeží na Facebooku, Youtube a ďalších afinitných rich media portáloch. Kreatívu pripravila reklamná agentúra ZARAGUZA a produkciu obstaral atSwim.

Kampaň sa točila 3 dni, v priebehu ktorých vzniklo 5 spotov a 10 fotografií. Spoty sprevádza výrazný hudobný podmaz - chlapský gitarový riff priamo pre účely kampane skomponovali Jiří Burian (skladateľ známy napríklad z projektov Kapitán Demo alebo Emma Smetana) a Mikoláš Růžička (skladateľ stojaci za kapelou Piano). Obaja títo skladatelia spolupracujú na projekte Republic of two a v roku 2011 získali spoločne ocenenie hudobnou cenou Anděl.

Bez zbytočných rečí

 Šport:

 Striptíz

 Vždy sa trafíte

 Vychytávky pre chlapov

Kampaň Chlapské nákupy:

Klient: Tchibo Praha

Značka: Tchibo

Marketing Director: Steffen R. Saemann

Category Manager Non Food: Jan Kulhánek

Junior Brand Manager Non Food: Helena Pavličíková

E-commerce Manager: Mikuláš Vondra

Digital Marketing Manager: Jaroslav Sodomka

Social Media Specialist: Adriana Šnajdrová

 

Agentúra: ZARAGUZA

Group Creative Director: Michal Pastier

Creative Director: Radovan Andrej Grežo

Strategy Director: Pavol Minár

Copywriter: Tadeáš Haager

Art Director: Matuš Stenko, Dorota Hošovská

Account Team Leader: Vierka Šteffeková

Media Strategist: Peter Mižík

Social Media Specialist: Vladimír Zikmund

 

Production company: AtSwim

Director: Jan Pavlacký

Director Of Photography: Jakub Dvorský

Music: Jiří Burian a Mikoláš Růžička

Producer: Monika Soukup

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.