Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.05.2017, 13:26

Triad a Wiktor Leo Burnett sú medzi finalistami festivalu v New Yorku

Víťazi New York Festivals za rok 2017 budú vyhlásení 18. mája v New Yorku.

Triad a Wiktor Leo Burnett sú medzi finalistami festivalu v New Yorku
Zdroj: New York Festivals

Reklamné agentúry TRIAD Advertising a Wiktor Leo Burnett sa dostali medzi finalistov medzinárodnej reklamnej súťaže New York Festivals. Na shortlist postúpili v konkurencii 57 krajín.

TRIAD Advertising získal dva shortlisty za prácu 17. november pre klienta O2 v kategóriách Mobile Messaging a Mobile Websites. Agentúra Wiktor Leo Burnett získala shortlist v kategórii Use of Technology za kampaň Periskopy pre Správu slovenských jaskýň. Obe agentúry si pripisujú za každý shortlist 100 bodov do súťaže Agentúra roka 2017.

17. november

TRIAD Advertising vytvoril na jeseň pre operátora O2 kampaň, ktorou chcel pripomenúť najmä mladým ľuďom udalosti Nežnej revolúcie. Obnovil preto 17. novembra 2016 symbolicky železnú oponu. Ak chcel zákazník navštíviť zahraničnú stránku, narazil na hranicu, ak prekročil skutočnú hranicu, dostal SMS. Agentúra TRIAD Advertising využila unikátne médiá, ktoré má k dispozícii iba operátor a  presmerovala zákazníkov na vlastnú landingpage, aby im pripomenula, že sloboda nie je samozrejmosť.

Periskopy

Práca Periskopy, ktorá zabodovala aj na Zlatom Klinci či Golden Drum, propagovala slovenské podzemné jaskyne. Vo Wiktor Leo Burnett vytvorili podzemné periskopy, s ktorými sa dá nahliadnuť do najkrajších slovenských jaskýň, aby ľudia videli, že aj pod povrchom zeme sa ukrýva more nevšedných krás.

Na New York Festivals zabodovala agentúra Wiktor Leo Burnett naposledy pred dvoma rokmi, v roku 2015, kedy postúpila medzi finalistov s prácou Nie každý úplatok je len bonboniéra pre klienta Transparency International Slovensko.

Zdroj: archív Stratégií

​Minulý rok zabodovala na newyorskom festivale agentúra JANDL, marketing a reklama, so svojou kampaňou Pierre / Steve / Melvin pre klienta Samdex. S touto prácou získala agentúra aj zlato na Golden Drum. No najvýznamnejší úspech dosiahla kampaň v roku 2015, keď za ňu v Cannes získala agentúra JANDL historicky prvého bronzového leva pre Slovensko.

Porota New York Festivals v roku 2017 pozostávala z viac ako 300 elitných kreatívnych osobností z 40 krajín celého sveta. Prihlásené kampane posudzovala od 6. do 10. apríla v piatich kolách. Víťazi New York Festival budú vyhlásení 18. mája 2017 v Lincoln Center v New Yorku. New York Festivals udeľuje ceny najlepším svetovým kampaniam od roku 1957.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.