Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
21.09.2021, 12:12

Porotca Zlatého klinca Radoslav Olos: Po inšpirácii by mal prísť aj vlastný vklad

Práce bude hodnotiť ako člen Multi Channel Jury.

Porotca Zlatého klinca Radoslav Olos: Po inšpirácii by mal prísť aj vlastný vklad
Zdroj: Rado Olos

Výsledky súťaže kreativity sa dozvieme už tento týždeň. Do Multi Channel poroty zasadne aj Radoslav Olos, creative team director z agentúry Istropolitana Ogilvy. Ako povedal pre Stratégie, najvyšší počet bodov udelí reklame s relevantným insightom, silnou ideou a skvelou exekúciou.

Čo nikdy nechýba dobrej reklame?

Schopnosť vyvolať emóciu, a pritom stále fungovať ako reklama.

Čo si budete na hodnotených reklamách všímať najviac?

Ideu, nápad. A či zostali reklamami.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 52% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.