Na nedávnom Slovak Retail Summite 2017 boli vyhlásené ocenenia MasterCard Obchodník roka a Múza Merkura. Cieľom tejto súťaže je oceniť najkreatívnejšie marketingové a komunikačné projekty v oblasti retailu realizované na Slovensku.
Práve v rámci tejto súťaže získal Kaufland Slovenská republika druhé miesto v kategórii CSR za projekt Vložte kúsok zodpovednosti aj do nákupného košíka. Kaufland k oceneniu pripravil inzerát a reakcia Lidlu na seba nenechala dlho čakať. V danej kategórii totiž vyhral práve Lidl, ktorého porota ocenila ako zodpovednú spoločnosť za celkový prístup k CSR.
Lidl na svojom Facebooku zagratuloval Kauflandu k peknému druhému miestu a pridal svoje ocenenie. „Týmto príspevkom sme chceli pogratulovať Kauflandu k peknému druhému miestu v hodnotení CSR projektov a tiež našim zákazníkom ešte raz odkomunikovať naše prvé miesto v historicky prvom ročníku kategórie. Oblasť spoločenskej zodpovednosti je pre nás totiž kľúčová a nezostávame iba pri slovách - v roku 2016 sme vďaka našim zákazníkom realizovali projekty v hodnote viac ako 2 milióny eur,“ vysvetľuje Tomáš Bezák, vedúci oddelenia komunikácie Lidl SR.
Lidl na Retail Summite získal celkovo 7 ocenení a svoj úspech komunikoval vo vlastných médiách, na sociálnych sieťach a prostredníctvom tlačovej správy.
Kaufland sa pridal tiež a na svojom Facebooku odpovedal: "Ďakujeme a tiež gratulujeme. Ako spoločnosť si uvedomujeme svoj diel zodpovednosti, preto je spoločenská zodpovednosť prirodzenou a neoddeliteľnou súčasťou našej každodennej práce."
Kaufland cenu získal za leták s názvom "Vložte kúsok zodpovednosti aj do nákupného košíka", v ktorom komunikovali produkty vyrobené s ohľadom na životné prostredie.