youtube.com
StoryEditor

Poštová banka pokračuje v zmenách. Má novú PR agentúru

16.05.2017, 06:40
Autor:
ebeb
Aktivity banky na verejnosti nanovo nastaví AMI Communications.

Poštová banka sa v tomto roku zmenila. Nastúpila na novú biznis stratégiu, v ktorej sa otvára mladším cieľovým skupinám klientov. Po zmene reklamnej agentúry mení aj PR agentúru. Po novom je ňou AMI Communications. 

Nové smerovanie banky prinieslo rebranding, zmenu komunikačnej stratégie a nový pohľad na PR. Preto banka vyhlásila vo februári výberové konanie cieľom, ktorého bolo prenastavenie PR aktivít. V trojkolovom tendri zvíťazila spoločnosť AMI COMMUNICATIONS SLOVAKIA, uvádza sa v oficiálnej správe banky. „Presvedčili nás svojimi sviežimi nápadmi, ktoré išli presne v súlade s novou stratégiou Poštovej banky. Veríme, že prvé výsledky spolupráce budú viditeľné už čoskoro,“ hovorí Lýdia Žáčková, hovorkyňa banky.

Okrem AMI nadviaže Poštová banka spoluprácu vo vybraných projektoch aj s agentúrou mediamedia. „V tíme má skúsených ľudí z mediálneho a bankového prostredia, ktorých potenciál tiež prispeje k správnemu nasmerovaniu našich komunikačných aktivít,“ dopĺňa L. Žáčková

01 - Modified: 2023-10-05 08:13:07 - Feat.: - Title: Hlúpa komunikácia je cesta do pekla, tvrdí šéf českého PR klubu Pavel Vlček 02 - Modified: 2023-09-18 08:13:01 - Feat.: - Title: Majú byť viac kreatívni marketéri či pracovníci PR? V tomto „súboji“ môže byť dva plus dva naozaj viac ako štyri 03 - Modified: 2023-08-10 10:28:37 - Feat.: - Title: BILLA si v tendri vybrala novú kreatívnu agentúru 04 - Modified: 2023-07-20 13:20:17 - Feat.: - Title: Orange si vybral novú kreatívnu agentúru 05 - Modified: 2023-07-31 09:50:27 - Feat.: - Title: Banka by mala otvárať aj názorové témy, ale nie za každú cenu zbytočne polarizovať spoločnosť
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 22:14