Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
23.05.2017, 12:54

Po Orangei má v kampani Hudáka aj Tipos. Propaguje Loto

Autorom kampane „Hľadačí šťastia“ je agentúra Creo/Young & Rubicam.

Po Orangei má v kampani Hudáka aj Tipos. Propaguje Loto
Zdroj: Tipos

Úlohou novej kampane je odkomunikovať zmeny v hre LOTO. „Chceme vtipným spôsobom ukázať, že je tu nové LOTO s väčšou šancou na výhru a teda prinesie tipujúcim aj viac šťastia. Ideou konceptu „Hľadači šťastia“, je ukázať absurdnosť toho, že ľudia veria, že šťastie nájdu v rôznych veciach a pritom ho už nemusia hľadať inde. Veď pre šťastie je tu LOTO,“ približuje JUDr. Zuzana Čechová, riaditeľka Kancelárie generálneho riaditeľa spoločnosti Tipos.

​Koncept kampane, vrátane výberu hlavnej postavy - Michala Hudáka pochádza z dielne agentúry Creo/Young & Rubicam. „Mal to byť človek, ktorý dokáže fungovať ako moderátor, sprievodca, je výborný herec, má v sebe prirodzený, no nenápadný vtip. Cieľom bolo osloviť širokú cieľovú skupinu.“

Cieľom kampane je využiť kľúčový produkt, teda hru Loto, na posilnenie imidžu značky TIPOS, zvýšiť povedomie o samotnej hre a posilniť jej pozicioning ako zdroja zábavy pre celú rodinu. A samozrejme, získať nových hráčov a tým pádom zvýšiť tržby v hre Loto. 

Vizitka kampane:

Názov: Hľadači šťastia

Agentúra: Creo/Young & Rubicam

Creative Director: Erik Reingraber

Art Director: Juraj Sapara

Copywriter: Lucia Čarná

Account Manager: Juraj Výboch, Jurij Vinarčik

Produkcia: Manifest 360

Timing kampane: Do konca roka 2018

 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.