Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
25.05.2017, 10:44

Slováci bodovali na PIAFE. Zo súťaže si odnášajú päť ocenení

Medzi ocenenými agentúrami je MADE BY VACULIK, Triad Advertising a Wiktor Leo Burnett.

Slováci bodovali na PIAFE. Zo súťaže si odnášajú päť ocenení
Zdroj: archív Stratégií

Porota medzinárodnej súťaže PIAF, ktorú viedol kreatívny riaditeľ agentúry Heimat Berlin - Ricardo Distefano, rozhodla o víťazoch festivalu PIAF. Celkom udelila 39 cenných kovov a jedno Grand Prix, ktoré putovalo do londýnskej agentúry Saatchi&Saatchi za kampaň pre T-mobile.

Zo slovenských prác porota PIAFu ocenila bronzom prácu pre VŠMU Istropolitana Projekt agentúry MADE BY VACULIK.

Dve ocenenia si odnáša z Prahy Triad Advertising, obe pre klienta 02. Práca 17. november získala v kategórii Zapojenie publika zlato a v kategórii Kreatívne využitie technológií striebro.

 

Dva shortlisty premenila na ocenenie aj agentúra Wiktor Leo Burnett. Bronzy si odnáša za Periskopy a tiež za Zlatý Bažant 73 v kategórii Najlepšia pivná reklama.

Shortlisty na tohtoročnom PIAFE získali aj agentúry Zaraguza a Mayer/McCann Erickson, na kovy ich ale nepremenili.

Porota udelila Grand Prix, ktorý putuje do londýnskej agentúry Saatchi&Saatchi pre spoločnosť T-mobile. Agentúra navrhla pre klienta hru, v ktorej sa snaží ktorá bojuje proti demencii.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.