Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
23.09.2021, 10:27

Český porotca Martin Svetlík: V reklamách by som chcel častejšie vidieť skutočný život

Práce hodnotí v Multi Channel kategóriách.

Český porotca Martin Svetlík: V reklamách by som chcel častejšie vidieť skutočný život
Zdroj: Martin Svetlík

Tento rok rozhoduje o oceneniach na Zlatom klinci 2021 aj Martin Svetlík, český porotca, ktorý je súčasťou Multi Channel Jury. 

Začínal ako copywriter v agentúre Young & Rubicam, neskôr sa vypracoval na kreatívneho riaditeľa v Symbio Digital. V McCann Prague sa najskôr zhostil úlohy digitálneho kreatívneho riaditeľa a dnes pôsobí ako creative strategy lead. Na konte má vyše štyridsať súťažných uznaní alebo ocenení.

Porotcovanie si už vyskúšal napríklad na Golden Drum, ADC*E Awards či Young Lions Czech. Ako povedal pre Stratégie, český trh by sa mohol inšpirovať tým, koľko Slovákov sa nebojí pracovať v zahraničných agentúrach.

Čo očakávate od porotcovania na Zlatom klinci?

Práce vytvorené vo veľmi podobnom kultúrnom a spoločenskom kontexte, a pritom z úplne iného trhu, od iných agentúr, pre iných klientov. To je extrémne zaujímavé porovnanie.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 59% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.