Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
28.05.2017, 12:22

Najkreatívnejšie reklamy, ktoré si zapamätáme zo Zlatého klinca 2017

Najkreatívnejšie reklamy, ktoré si zapamätáme zo Zlatého klinca 2017
Zdroj: KRAS

17. november pre klienta O2, od agentúry TRIAD Advertising

17. november je práca, ktorá bodovala na Zlatom klinci v niekoľkých kategóriách, dostala napríklad aj Zlatý klinec v kráľovskej kategórii Kampaň. Operátor sa minulý rok rozhodol pripomenúť ľuďom, prečo vlastne oslavujeme 17. november. Chcel im oživiť v pamäti pád komunistického režimu a Nežnú revolúciu z roku 1989. TRIAD advertising navrhol, že O2 bude posielať esemesky ľuďom, ktorí prekročili hranice. V správe im hovoril, že kedysi to nebolo možné.  O2 takto hovorilo o hodnotách ako sú  férovosť či sloboda, čím komunikácia prekročila hranice "bežnej" reklamy. Do povedomia sa dostala téma spoločenskej zodpovednosti značiek.

Magenta SmartHome pre Slovak Telekom od MUW Saatchi&Saatchi

Ako vysvetliť bežným ľuďom čo je to smart home? Úplne normálnym jazykom, ktorým rozumejú najviac. Ak sa to skombinuje s vtipom, úspech je zaručený. V reklame sa po jej spustení našiel hádam každý. Odborníci na nej oceňujú aj jej spracovanie, počnúc castingom, netradičnou kamerou a dynamickým dejom.

Karta, ktorá má význam pre Tatra banku, od agentúry MADE BY VACULIK

Tatra banka každoročne pripravuje limitovanú edíciu platobných kariet. Vždy je venovaná významnej slovenskej osobnosti. Svoje limitované edície už má maliar Erik Šille, Juraj Satinský, Adriana Kučerová, Karol Kállay, aj iní. Tento rok agentúra MADE BY VACULIK navrhla, aby bola venovaná slovenskému jazykovedcovi Ľuborovi Králikovi, ktorý je autorom prvého etymologického slovníka slovenčiny. Slovník  prináša informácie o pôvode približne 10-tisíc slovenských výrazov. Tak vznikla Karta, ktorá má význam.

Nočné rádiobudíčky pre Kooperativu, MUW Saatchi&Saatchi

Kategória Rádio v dnešnej dobe nie je tak sexi ako napríklad v online. Preto sa aj málokedy stáva, že sa tu objaví výnimočná komunikácia. Na tohtoročnom Zlatom Klinci vytŕčala práca, ktorá je na mieru šitá nielen pre mediatyp, ale aj pre klienta.

50 rokov Hurbanovskej sladovne pre Zlatý Bažant od agentúry Wiktor Leo Burnett

Najteplejšie miesto na Slovensku mohlo dnes vyzerať úplne inak, keby sa tam nerozhodli postaviť sladovňu, ktorá tento rok oslavuje 50. výročie. Veríte, že toto video sa nenatáčalo v lete?

Kampaň o ničom pre Lesoochranárske zoskupenie VLK od agentúry MARK BBDO BRATISLAVA

Agentúra MARK BBDO BRATISLAVA vytvorila kampaň pre Lesoochranárske združenie VLK, v ktorej zdôrazňuje, že zastaviť ničenie lesov je nevyhnutné. Dá sa to jednoducho tak, že do prirodzeného vývoja lesov nebude zasahovať človek, ale príroda. Vo videu sú použité autentické zábery z lesov, do ktorých sa vôbec nezasahuje. Wording, ktorý ocenili odborníci (NIČ - ČIN)  zrozumiteľne vysvetľuje myšlienku kampane, pričom v hlavnej úlohe je slovo NIČ.

Ale hejt neskryje pre Nadáciu otvorenej spoločnosti od agentúry Mayer/McCann Erickson

Aké by to bolo, keby sa v súčasnosti v reklame nerozoberala spoločensko-politická situácia?

Šatky pre Dobrého anjela od agentúry MADE BY VACULIK

Krásna a jemná ukážka toho, že aj v ťažkej chorobe je nádej.

Nájdeme jednotky medzi nulami Unlimit Recruitment od agentúry Respect APP

Výborný wording pre nájdenie nového kolegu. Obzvlášť zrozumiteľný pre IT spoločnosť.

Dcéra pre Kofolu Československo od agentúry MADE BY VACULIK

Niet nad vzťah otca a dcéry. Keď ju máš rád, nie je čo riešiť! Aké jednoduché a aké pravdivé!

GOOD IDEA SLOVAKIA pre Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí SR od agentúry Creative Department

Nové logo Slovenska bolo navrhnuté minulý rok. Je nadčasové, variabilné a moderné s výrazným písmom od dizajnéra Petra Biľaka. Podarilo sa!

Príroda je na dosah pre Rajo od TRIAD Advertising

Prostredníctvom umelecky premenených rúk na lesné zvieratá spot propaguje prírodný jogurt. Vizuálne pôsobivá reklama.

Najlepšie jedlo pre Magnu od Istropolitany Ogilvy

Nie je to prvá práca od Istropolitany pre Magnu. Tento rok bolo ich úlohou vyvolať záujem o prispenie humanitárnej organizácii na záchranu detí trpiacich podvýživou. Agentúra sa s tým vysporiadala tak, že získala Zlatý klinec za Kreativitu v PR.

Semtex Twerk Shaker Tour pre Kofolu Československo od Zaraguzy

Semtex: Porno a Rosenberg pre Kofolu Československo od Zaraguzy

Na záver trocha polemiky, provokácie a drzosti. Semtex Twerk Shaker má Strieborný klinec v kategórii Events.  A Semtex: Porno a Rosenberg Zlatý klinec v kategórii Film. Čo poviete?

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.