Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
23.09.2021, 14:41

Česká porotkyňa Dora Pružincová: Na Slovensku je vraj reklama často odvážnejšia a inovatívnejšia

Na Zlatom klinci hodnotí práce v Single Channel kategóriách.

Česká porotkyňa Dora Pružincová: Na Slovensku je vraj reklama často odvážnejšia a inovatívnejšia
Zdroj: DDB Prague

Tento rok majú obe poroty Zlatého klinca aj české zastúpenie. Single Channel kategórie hodnotí taktiež Dora Pružincová, ktorá začínala ako copywriterka a časom sa vypracovala na Chief Creative Officer v agentúre DDB Prague.

Na konte má už vyše osemdesiat súťažných uznaní a cien, vrátane 14 Levov z festivalu Cannes Lions. V roku 2018 ju Forbes Česko pre jej úspechy zaradil do rebríčka 30 pod 30. Ako povedala pre Stratégie, dúfa, že na ocenené reklamy budú môcť byť slovenské agentúry hrdé v celosvetovom meradle.

Čo očakávate od porotcovania na Zlatom klinci?

Minulý rok som bola v porote českých ADC Awards. Bude pre mňa zaujímavé môcť porovnať úroveň a charakter prác v oboch krajinách. U nás v agentúre vytvárame kampane pre oba trhy, je fajn mať prehľad o konkurencii.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 62% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.