Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
24.09.2021, 05:50

365.bank uvádza prvú detskú bankovú aplikáciu

Jej uvedenie banka podporila podrobným prieskumom finančnej gramotnosti detí.

365.bank uvádza prvú detskú bankovú aplikáciu
Zdroj: 365.bank

Nová aplikácia je určená pre deti vo veku 8 až 15 rokov. Podľa slov Lindy Valko Gálikovej, PR manažérky 365.bank, „ide o prvú a zatiaľ jedinú detskú bankovú aplikáciu s platobnou kartou, ku ktorej dieťa navyše dostane aj náramok na platenie.“

Aplikácia má priniesť skúsenosti v oblastiach, v ktorých deti podľa prieskumu 2muse a 365.bank zaostávajú, a to sporenie, alebo porozumenie výpisu z účtu, ale aj mnohé ďalšie ako napríklad históriu transakcií, zablokovanie karty a pod. Podľa dát si v praxi deti totiž síce sporia, ale nerobia tak pravidelne. Dokonca 15-ročné deti ušetria za rok rovnakú sumu ako 11 až 12 ročné, a to napriek tomu, že dostávajú vyššie vreckové.

„Práve v takejto situácii pomôže detská aplikácia. Vďaka detským a rodičovským push notifikáciám o každej transakcii má dieťa aj rodič prehľad o platbách a výdavkoch. Súčasťou aplikácie sú aj kvízy v oblasti finančných pojmov postavené na princípe gamifikácie v podobe zbierania bodov. Za tie môže následne dieťa meniť jej dizajn,“ približuje Linda Valko Gáliková.

Detská aplikácia Smartie má pomôcť aj rodičom v zlepšení ich prístupu k deťom v oblasti financií. Napríklad v edukácii ohľadne vreckového. Takmer polovica (48%) rodičov deťom vreckové nedáva. Najčastejším dôvodom pritom je, že ho podľa nich nepotrebujú. Banka sa aj touto cestou snaží upozorniť na potrebu posielania pravidelného vreckového.

Vzhľadom na to, že 9 z 10 detí vo veku od 8 do 15 rokov má svoj vlastný smartfón a takmer každé dieťa využíva mobilné aplikácie, banka predpokladá, že záujem o nový produkt bude vysoký. Z prieskumu zároveň vyplýva, že každý druhý rodič dieťaťa vo veku medzi 11 a 14 rokov má záujem o detskú bankovú aplikáciu. S vekom pritom záujem rastie. V prípade rodičov 15-ročných detí je to viac ako 70 percent.

Aplikácia bude komunikovaná v rámci PR, sociálnych sietí, online, klientskych kanálov a v priebehu novembra aj v rámci ATL komunikácie, kde banka pripravuje sponzorované odkazy.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.