Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
24.09.2021, 06:23

Lidl pri otvorení novej predajne použil optickú ilúziu

Demonštroval tým svoj cieľ vytvárať a udržiavať inkluzívne pracovné prostredie.

Lidl pri otvorení novej predajne použil optickú ilúziu
Zdroj: Lidl

Pri otvorení novej predajne si mohli zákazníci vyskúšať tzv. Ames Room. Ide o miestnosť atypického tvaru, v ktorej sa pracuje s optickou ilúziou. Lidl do nej umiestnil dvoch rovnako vysokých ľudí, ženu a muža, ktorí pracujú na rovnakej pozícii s rovnakým platom, ale i tak by sme im na začiatku tipovali inú výšku. Rovnako, ako by im niektorí kvôli pohlaviu tipovali rozdielny plat.

><i

Ženy na Slovensku majú v priemere o pätinu nižšie platy než muži. Aj v 21. storočí si mnohí myslia, že práca žien má nižšiu hodnotu než práca mužov. Lidl chcel týmto krokom upozorniť, že „vytvárať a udržiavať inkluzívne pracovné prostredie pre svojich zamestnancov bez ohľadu na vek, pohlavie, etnicitu, náboženstvo, sexuálnu orientáciu či zdravotné znevýhodnenie považuje za kľúčové.“

Rozmer predajnej plochy novej predajne je 1400 metrov štvorcových a pre zákazníkov je k dispozícii 99 parkovacích miest. V predajni, ktorej vybudovanie trvalo päť mesiacov, nájde zamestnanie 21 ľudí. V Moste pri Bratislave, rovnako ako v ostatných 151 predajniach, sa zákazníci môžu zapojiť aj do komunitných projektov organizovaných Lidlom.

Ďalšia Lidl predajňa pribudne vo štvrtok 30 septembra v rámci otvorenia bratislavského Nivy centra.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.