StoryEditor

Bešeňová prešla rebrandingom

07.07.2017, 13:36
Autor:
tsts
Aquapark sa mení na wellness.

Aquapark na Liptove, doteraz známy ako Gino Paradise Bešeňová, prešiel kompletnou zmenou značky. Výsledkom spoločného projektu marketingovej agentúry Generations a EI je nový naming rezortu, nový positioning a celková identita, ktorá má umožniť lepšie budovať a profilovať rezort a tvoriť značku. 

Nový brandbook Bešeňovej, ktorý je podkladom pre marketingové oddelenie ako aj reklamné agentúry, má vyše 100 strán a pokrýva všetky oblasti profilovania značky Bešeňová. „Bešeňová bude nová a to nielen značkou, ale aj vynovenými priestormi a komfortnejším areálom,"  povedal prevádzkový riaditeľ Bešeňovej Martin Čupka. Samotný názov sa mení z Gino Paradise Bešeňová na Bešeňová Termálne srdce Liptova.

Za zmenami stojí agentúra Generations skuseného brand a marketing experta Daniela Bradáča.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 00:28