Top ľudia v slovenskej reklame: Za čo by si dali ocenenie a ako hodnotia rok 2020?
Odpoveďou je replika z rozprávky Nemo či nahnevané dievčatko.
Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategieOdpoveďou je replika z rozprávky Nemo či nahnevané dievčatko.
Z agentúry odchádza Ondro Kořínek.
Uspeli kampane pre VÚB a Absolut.
Kreatíva je z dielne Wiktor Leo Burnett, o réžiu sa postaral Maroš Milčík.
V čínštine sa na konci spotu objaví slovo "zvracať" a stalker zmizne.
Cieľom výzvy je ponúknutie pomoci pri čo najrýchlejšom a najplynulejšom očkovaní na Slovensku.
Braňo Polák a Andrea Petriščáková hovoria o tom, ako sa dnes mení mediálna agentúra: debata sa už nemusí točiť iba okolo mediamixu.
Víťazov Digital PIE 2021 spoznáme 11. marca.
Najvýraznejším prvkom je minimalistickejšie a modernejšie logo.
Známy svetlý ležiak bol na Slovensku doposiaľ dostupný len v alkoholickom variante.
Kampaň vznikla v agentúre Róbert Slovák a jeho priatelia.
Obchodný reťazec promptne zareagoval postom na svojom facebooku.
Funkcia je zatiaľ v testovacej fáze.
Kampaň pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi.