Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
25.08.2017, 00:00

Televízie investovali, divák si na jeseň môže vyberať

Jesenná programová štruktúra: v ponuke je mix zábavy, napätia i dobrodružstva. V ponuke sú novinky aj osvedčené projekty.

Televízie investovali, divák si na jeseň môže vyberať
Zdroj: TV Markíza

Televízna jeseň bude pestrá. Minimálne z hľadiska relácií, ktoré si jednotlivé televízie pre divákov nachystali, a s ich propagáciou začali už v auguste. A nehovoríme iba o slovenských televíziách – aj české komerčné stanice zaradia pre slovenských divákov svoje novinky. Diváci si tak budú môcť vyberať – z celovečerných filmov, zo zábavno-súťažných programov, napínavých reality šou. Televízie pripravili mix osvedčenej klasiky, ale aj novinky. Pozrime sa, čo by divákov mohlo zaujať najviac a čo by televíziám zabezpečilo žiadané výsledky pre zadávateľov.

Zábava a dobrodružstvo na Markíze
Markíza postavila svoju programovú štruktúru na návrate relácií, ktoré boli mimoriadne úspešné v minulosti, a pridala aj nové série osvedčených seriálov. Hlavným jesenným ťahákom bude tanečná šou Let´s Dance. Tá sa na obrazovky vráti po šiestich rokoch, diváci ju budú môcť sledovať v

89% zľava na digitálne predplatné.

Aj vďaka novembru 1989 môžeme slobodne písať a preto vám dávame zľavu 89% na digitálne predplatné. #slobodaniejesamozrejmost

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.