Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
27.09.2017, 13:37

Extrémne premeny Slovákov bavia. Ich sledovanosť sa stále zvyšuje

Reality šou o chudnutí prekonáva jeden rekord za druhým Štvrtá epizóda dosiahla doterajšie maximum.

Extrémne premeny Slovákov bavia. Ich sledovanosť sa stále zvyšuje
Zdroj: TV Markíza

Premeny Slovákov trpiacich extrémnou obezitou si získavajú čoraz väčšiu pozornosť divákov. Reality šou Extrémne premeny Slovensko – Druhá šanca na život uviedla televízia Markíza na obrazovky 5. septembra a odvtedy relácia prekonáva jeden rekord za druhým. Markíza preto uvažuje nad ich pokračovaním.

Zmena ľudských životov a emócie s tým spojené divákov zaujímajú a Extrémne premeny sa stávajú najsledovanejšou novou reláciou jesennej sezóny. Lákajú dokonca viac divákov ako kultová Horná Dolná, ktorej sa v tejto sérii nedarí.

V utorok 26. septembra 2017 dosiahla štvrtá premiérová epizóda Extrémnych premien v cieľovej skupine 12-54 rokov doposiaľ najvyššiu sledovanosť 9,9 percenta a trhový podiel 28,4 percenta. Príbeh Jána Hodoňa, ktorý pod vedením trénera Maroša Molnára schudol neuveriteľných 175 kíl, pritiahol k obrazovkám rekordných 482-tisíc divákov nad 12 rokov. Relácia sa stala suverénne najsledovanejším programom dňa.

Extrémne premeny odštartovala Markíza v utorok 5. septembra. Pilotný diel novej reality šou si pripísal 8,1 percentnú sledovanosť a podiel 22,7 percenta, premiérová časť novej série Hornej Dolnej dosiahla v pondelok 4. septembra 8,5 percentný rating a podiel 22,8 percenta. O týždeň neskôr (11. septembra) vyskočila sledovanosť Hornej Dolnej na 10,8 percenta a v podiele prekročila 31 percent. 

Uplynulý týždeň (19. septembra) dosiahli Extrémne premeny o 1 percentuálny bod nižšiu sledovanosť ako Horná Dolná, ktorá si pripísala 9,8 percentný rating a podiel 28,6 percenta. Extrémne premeny si pozrelo 8,8 percenta divákov pri podiele 26,4 percenta.

Formát reality šou má pôvod v USA, kde sa nakrúca od roku 2011 pod názvom Extreme Makeover: Weight Loss Edition. Na Slovensku sa Extrémne premeny: Druhá šanca na život vysielajú od začiatku roka 2013 na Markíze. Šou zobrazuje príbehy ľudí s nadpriemernou váhou, ktorí musia za rok schudnúť pod dohľadom trénera, ktorý im pomáha a motivuje ich.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.