Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
07.10.2021, 18:15

Dom snov v prime time skončil. Od budúceho týždňa ho nahradí Nemocnica

Od 13. októbra sa reality šou Dom snov presúva do neskoršieho vysielacieho času.

Dom snov v prime time skončil. Od budúceho týždňa ho nahradí Nemocnica
Zdroj: TV JOJ

Televízia Joj zase čelí nízkemu záujmu divákov o novú Rozborilovu reality šou Dom snov, ktorú uviedla koncom septembra. Od budúceho týždňa ju z hlavného vysielacieho presúva do neskoršieho vysielacieho času a do hlavného vysielacieho času nasadzuje Nemocnicu.

Reality šou, v ktorej súťažia snúbenecké páry o tri nové domy, je pritom pre televíziu Joj jeden z finančne najnáročnejších projektov. Už sledovanosť prvej z deviatich častí nebola vysoká, pozrelo si ju len 272-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov (289-tisíc so započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti). Ďalšie dve časti zaznamenali ešte nižšie výkony.

Zdroj: TV JOJ

​Po troch odvysielaných častiach mení televízia Joj program a zostávajúcich šesť epizód odvysiela v stredy o 21.40. hod. Od 13. októbra bude hlavným večerným programom Nemocnica. Seriál tak bude vysielať tri dni v týždni – okrem tradičných utorkov a štvrtok aj v stredu.

Zmena programu však môže ohroziť Utajeného šéfa televízie Markíza, ktorý bol v septembri lídrom stredajších večerov a ustál aj futbalovú kvalifikáciu na MS 2022. Päť septembrových epizód si v priemere pozrelo 407-tisíc divákov.

Nemocnica je najúspešnejším jesenným projektom televízie Joj a počas utorkových aj štvrtkových večerov je lídrom v sledovanosti. Odolala aj novým sériám konkurenčných Sestričiek a Hornej Dolnej, pod polmiliónovú hranicu divákov klesla len počas kvalifikácie na futbalové MS 2022. Septembrovým rekordom je sledovanosť epizódy z posledného dňa mesiaca. So 606-tisíc divákmi sa stala aj celkovo najsledovanejším septembrovým programom televízie Joj.

Podľa predbežných plánov televízie by sa Nemocnica mala aj v stredy vysielať do konca októbra, kedy Markíza uvedie detskú verziu šou Tvoja tvár znie povedome. Tá by mala odštartovať v stredu 27. októbra, na obrazovkách Markízy pobeží do konca novembra.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.