StoryEditor

Surfujte na vlne rekordnej návštevnosti kín Cinema City

07.11.2017, 15:24
Autor:
TSTS
Tohtoročná návštevnosť kín Cinema City láme rekordy a v medziročnom porovnaní prekonáva vlaňajšok o 13 %.

Tohtoročná návštevnosť kín Cinema City láme rekordy a v medziročnom porovnaní prekonáva vlaňajšok o 13 %! Výrazne rastúca obľúbenosť kín Cinema City je vďaka tomu skvelou príležitosťou aj pre klientov, ktorí môžu svojou kinoreklamou osloviť rekordné počty návštevníkov. 

Kinám Cinema City sa na slovenskom trhu dlhodobo darí a potvrdzujú to aj aktuálne údaje o návštevnosti za prvé tri kvartály tohto roka. Medziročný nárast je oproti porovnateľnému vlaňajšiemu obdobiu 13 % a ide tiež o najvyššiu návštevnosť od roku 2010, odkedy má Cinema City na Slovensku tri multiplexy (Aupark, Polus a Eurovea) a možno tak návštevnosť objektívne porovnávať. Spomínaný rok 2010 bol doteraz aj z hľadiska návštevnosti najsilnejší, avšak tohtoročná návštevnosť ho prekonáva ešte o ďalšie 4 %.

New Age Advertising

​Dôvody rastúcej návštevnosti kín Cinema City však nehľadajme len vo všeobecnom trende celého trhu kinopriemyslu, ale predovšetkým je to dôsledok neustálych inovácií a investícií do kvality služieb multiplexov Cinema City v čele s novými technológiami. Tradične vypredaným hitom, ktorý premieta až 5x denne, je kinosála 4DX v Auparku, ktorá ako jediná na Slovensku ponúka nezabudnuteľný zážitok spojený s priamym prežitím filmu na vlastnej koži. Netradičný formát 4DX sa neboja využívať ani klienti – spomeňme napríklad úspešnú kampaň ČSOB.

Nemenej atraktívna tak pre divákov, ako aj klientov, je i najväčšia kinosála Cinema City Superscreen v Auparku, ktorá poskytuje veľkoryso dimenzované pohodlné sedadlá až 465 divákom. Čerešničkou na torte je ozvučenie Dolby Athmos, ktoré je aktuálne najlepšou svetovou technológiou na vytvorenie hi-end zvukovej atmosféry v kinosále.

New Age Advertising

​Pozitívny vplyv na návštevnosť slovenských kín má aj intenzívna slovenská filmová tvorba, ktorá naráža na nadšený divácky ohlas. K hlavným slovenským hitom tohto roka patrí napríklad film Čiara, ktorý je nominovaný na Oscara v kategórii zahraničných filmov, či snímka Únos, ale aj romantický film Evity Urbaníkovej Všetko alebo nič, ktorý bol doteraz najúspešnejší.

Spomínané rekordy a rastúca obľúbenosť kín Cinema City u návštevníkov sú skvelou správou aj pre všetkých záujemcov kinoreklamy, ktorí majú možnosť zviezť sa na tejto vlne úspechov a vyťažiť zo svojich kampaní maximum. Kinoreklama totiž predstavuje mimoriadne účinný marketingový nástroj, ktorý umožňuje využiť reklamu tak na plátne, ako aj mimo neho v príjemnom prostredí foyer kina (napr. rozdávanie letákov, plazmové obrazovky, maskoti, standy, roll-upy...). Divák vstupujúci do multiplexu je okamžite obklopený brandingom, ktorý je všade viditeľný a automaticky prijímaný s plným vedomím od nákupu vstupeniek cez občerstvenie až do usadenia sa v kinosále. Diváci kinoreklamu prijímajú nenásilne a nenarušuje ich kultúrny zážitok a pohodu, ktorú v kine hľadajú.

New Age Advertising

​Jednou z hlavných výhod kinoreklamy je možnosť cieleného a strategického prístupu, ktorý pomôže New Age Advertising vždy individuálne prispôsobiť potrebám a cieľom klienta. Ideálnym spôsobom, ako sa odlíšiť od ostatných reklám v kine, môže byť napríklad sponzoring kinosály či špeciálny spot vo formáte 4DX.

01 - Modified: 2021-11-12 15:28:00 - Feat.: - Title: Novembrové filmové premiéry: Tešiť sa môžeme na novú marvelovku, ale aj drámu s Lady Gaga 02 - Modified: 2021-10-08 19:48:01 - Feat.: - Title: Októbrové filmové novinky potešia fanúšikov komiksov aj hororov 03 - Modified: 2021-08-26 11:58:38 - Feat.: - Title: Septembrové filmové novinky: James Bond či animovaná rozprávka Baby šéf 04 - Modified: 2021-08-03 12:15:17 - Feat.: - Title: Augustové filmové novinky: Kiná lákajú divákov na rozprávky, ale aj horory 05 - Modified: 2021-07-13 18:26:29 - Feat.: - Title: Osem filmových hitov v kinách
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 09:19