Itafilm
StoryEditor

Cuky Luky Film vs. V siedmom nebi: V nedeľnom súboji televízií diváci uprednostnili komédiu

20.11.2017, 09:16
Autor:
hrnhrn
Vysoká sledovanosť poobedňajších relácií však zabezpečila TV JOJ pozíciu celodenného lídra.

V nedeľu 19. novembra odštartovala televízia JOJ nové emotívne príbehy V siedmom nebi, Markíza nasadila voči premiére Rozborilovej relácie úspešnú komédiu Cuky Luky Film. Obidve televízie dosiahli vysokú sledovanosť ako už dávno nie, viac divákov si však pozrelo Danglovu komédiu na Markíze.

Cuky Luky Film sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa, dosiahol sledovanosť 11,4 percenta a podiel 29,3 percenta, V siedmom nebi si pripísalo 10,6 percentnú sledovanosť a podiel 26,7 percenta. Jednotka uviedla kultovú komédiu Vesničko má středisková, ktorá dosiahla trhový podiel 10,3 percenta.

Zo spravodajských relácií si najviac divákov pozrelo Počasie na Markíze (11,9 % / 28,9 %), z hlavných spravodajských relácií uprednostnili diváci Noviny TV JOJ (10,9 % / 27,0 %) pred Televíznymi novinami na Markíze (10,2 % / 25,8 %).

Vysokú sledovanosť dosiahli poobedňajšie a podvečerné relácie TV JOJ. Poobedňajšiu reprízu Popolušky si pozrelo 6,8 percenta divákov pri podiele 24,4 percenta. V piatok 17. novembra si pri premiére pripísal kinohit až 13,2 percentnú sledovanosť a podiel cez 34 percent, čím sa zaradil medzi najsilnejšie premiéry roka, hneď po novoročnom Hačikó: Príbeh psa.

Po nedeľnej repríze Popolušky nasledovali na JOJ relácie Nová záhrada, ktorú si pozrelo 6 percent divákov s podielom 19 percent, Na chalupe si pripísalo rating 7,7 percenta a podiel 23,4 percenta a Nové bývanie dosiahlo sledovanosť až 9,1 percenta a podiel 25,6 percenta. Najsledovanejšou poobedňajšou reláciou Markízy bola repríza Hornej Dolnej s veľmi slušným ratingom 6,6 percenta a podielom takmer 19 percent.

JOJ Group aj samotná televízia JOJ dosiahli v nedeľu svoje najlepšie jesenné výkony celodenne i v prime time. Vysoká sledovanosť poobedňajších relácií zabezpečila TV JOJ pozíciu jednoznačného celodenného lídra s trhovým podielom 21,2 percenta, Markíza si pripísala 18,7 percenta. Celá skupina JOJ so stanicami JOJ, Plus a Wau si pripísala 27,5 percenta, skupina Markíza so stanicami Markíza, Doma a Dajto skončila na 25,9 percenta.

Poznámka: Údaje uvádzame v cieľovej skupine divákov 12-54, pokiaľ nie je uvedené inak.

01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 16:27