Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
23.11.2017, 22:34

Telekom si vyberal mediálnu agentúru

Nákup a plánovenie médií zveril Group M.

Telekom si vyberal mediálnu agentúru
Zdroj: Pavol Funtál

Slovak Telekom, ktorý je súčasťou nadnárodnej spoločnosti Deutsche Telekom, tendroval na globálnej úrovni  mediálnu agentúru. V desať mesiacov trvajúcom výberovom konaní si pre spoluprácu v oblasti nákupu a plánovania médií  vybral spoločnosť Group M, pod ktorú patria na Slovensku agentúry: MEC Slovakia, Mindshare Slovakia a MediaCom Slovakia. Plánovanie a nákup médií bude mať na Slovensku aj naďalej v kompetencii MEC Slovakia.

Spoločnosť zároveň predstavila nový model mediálnej spolupráce, v rámci ktorého si okrem nákupu a plánovania bude vyberať agentúry na ďalšie mediálne aktivity: mediálnu stratégiu a riadenie, mediálne analýzy, programatické nakupovanie, search advertising a affiliate marketingové služby. Cieľom nového modelu mediálnej spolupráce je "zvýšiť transparentnosť a flexibilitu vo všetkých aspektoch čoraz zložitejšieho mediálneho ekosystému," tvrdí to Christian Hahn, viceprezident pre marketingovú komunikáciu, stratégiu a médiá v spoločnosti Deutsche Telekom.

Spustenie kompletného mediálneho modelu spoločnosť plánuje v prvom štvrťroku budúceho roka. Tender prebiehal spoločne v trinástich európskych dcérskych spoločnostiach Deutsche Telekom.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.